• oxle bo

Augustibebis 2012

helt galet efter jag sovit o duchat, så tog jag fram min angel sound, bara för att. o jag hörde det lilla pyret efter ett par minuters letande :d inte jätte högt (så han/hon låg ju inte mot magen) men det var den är 100% på det använde den flitigt i tidigare graviditeter ... jippi nu ska jag njuta

hoppas inte att det är MF kram ni som blöder...

• oxle bo
    villnu skrev 2011-12-19 19:03:00 följande:
    Vad bra!
    Inser att det är jag som är gravidsnurrig.... tänkte att det var mycket längre dit.... HUR ska jag bli sen när jag ammar?!?!?!
    jag är också snurrig, måste tänka fler gånger på jobbet, jobbar på ett demenc boende delar medeciner, o ska ha kol på vänd schema mm.. hemma funkar allt än så länge
    får se om jag kommer ihåg o hämta barnen i morgon ;)
  • oxle bo

Japp passa på på lydnad nu med. Hör det lila hjärtat, helt underbart. Går in i v10 i morgon..

• oxle bo
    Novalina skrev 2011-12-20 17:52:30 följande:
    Vadå hör? Med vadå? Drömmer

Fattar inte riktigt vad du menar.
    men en angel sound  :) typ sån som bm men med hörlurar, tog fram den på skoj igår, men jag hör hjärtat :) nu ska jag njuta o sluta noja för MF..
  • oxle bo

Jag har bara hört att men inte ska lysna förtidigt för att det inte är säkert man hör Ja typ strax ovanför. Den ligger lite mer år vänster Gadget: dom gör vul då. Vad mysigt. Ska nog boka en till tid efter nyår:) så mysigt..

• oxle bo

V10 idag. Det går ju framåt :) Sitter på bussen på väg hem från jobbet, ska försöka o inte somna ;)

• oxle bo

Den 24/7 men kommer garanterar bli flyttad en vecka på til. Blivit det 3 gånger förut. O så har jag ändå haft stenkol på äl. Huvudsaken det kommer en liten frisk bebis :) 0509112: fins det ingen privat klinik där du bor? Jag boka där, dom ville inte ta imorgon mig heller på sjukhuset. Hade mens i augusti senast. Håller tummarna att du bara har låg nivå men bebis mår bra. Har du tagit ett digitalt.?

• oxle bo
    Novalina skrev 2011-12-21 11:55:02 följande:
    Oj, jobbar du natt! Lugnt jobb el.? Äter du järntabletter?

Nån i tråden som äter järntabletter än förresten? När bör man eg. börja me det?...

(Jag jobbar oxå nattskift annars då jag inte är mammaledig.)
    jag tog ett mamma vik, men nästa år går jag tillbaka till dag igen.
    nej äter inte järn, väntar till inskrivningen. har jag lågt värde så kanske man får börja då..
    jag har inte äns tagit vitaminer :/ kanske jag borde.
    har nog inte fattat helt att jag är gravid än.
  • oxle bo

pust, har varit på stan o trängts med barnen, handla julklappar till barnens mormor o morbror o moster :)
    var rea på mamma kläder, man jag mitt pucko våga inte köpa än, v10 nu. men byxorna kan jag inte ha..hur tänker jag ;)

känner nu när jag kom hem, foglossning svagt men precis som tidigare i graviditeter, har då blivit sjukskriven iv26.. trodde man kunde få slippa..

• oxle bo

tittar på TLC    I Didnt know I was pregnant..
    tårarna rinner..

har precis tryckt i mig en apelsin 3 kiwi, ska nog hämta riskakor med smak, är hungrig men lite illamående

Svar på tråden Augustibebis 2012