Inlägg från: Sommaren12 |Visa alla inlägg
  • Sommaren12

Augustibebis 2012

Jloow: vad jobbigt! :( vilken kämpe du är! Hoppas att allt ska gå väl för dig.

• Sommaren12

Är det helt omöjligt att man känner bebisen i v 13 som förstföderska? I ca tre dagar tycker jag att jag då och då känner nåt där nere. Kan ju va tarmarna som rör sig men tycker detta känns annorlunda ändå. Känner det mest på morgon och kväll när jag ligger på rygg. Känns nästan som nåt vibrerar till, eller typ fladdrar eller vad man ska säga. Antar att det säkert är nåt annat, för det verkar ju alldeles för tidigt. Men ändå, man börjar ju fundera...

• Sommaren12

Hihi ja men du det syns inte så bra men "stumpen" man ser är navelsträngen. :) ifall du menar det precis till vänster om det utsträckta benet.

• Sommaren12

Haha ja när du säger det så! :D den sov när vi var där men när de buffade på den sträckte den på sig och gnuggade ögonen. Sen såg det ut som den vinkade till oss hihi, så bestämde vi oss för att tolka handvevandet iaf! ;)
    Får se ifall jag hunnit ändra mig till rul och vill veta könet. Har börjat vela lite i frågan, sambon vill def veta!

• Sommaren12

Saaajmon: min mage har blivit fjunig, som tur väl ljust hår och jag ser det knappt själv om jag inte tittar noga. Annars tror jag, peppar peppar, att finnarna börjar avta. Är iaf lite finare sen i förgår, men kanske lite tidigt att säga än.

Nu ska jag klunka mjölk! Går nog åt minst tre gånger så många paket i veckan som förr. Är bara jag som dricker det, tippar på 5-6 liter i veckan ungefär! :D

• Sommaren12

Blomsterfröna: HAHA! Ja jag kommer på mig själv att säga det hela tiden. Helt ogrundat, men magkänslan säger pojk. Går liksom inte att tänka tjej!

• Sommaren12

Osäker om det känns så... Hur vet man då? Om det är bebben, tilltar det efterhand då så man fattar att det var det man kände från början liksom?

• Sommaren12

Lillakotten: tack, bara att känna efter vad som händer då! :)

Kampis: Helt fruktansvärt! :( stackars familj och andra anhöriga. Måste vara det värsta man kan vara med om.

• Sommaren12

Ellenbmt: min mage har lustigt nog också försvunnit lite, den är fortfarande rund när jag står upp men känner inte livmodern, inte när jag ligger ner heller. Skulle inte förvåna mig om magen är mindre på nästa magbild. Finnarna som anföll för drygt två veckor sen börjar med försvinna och brösten är inte så ömma längre. Känner mig ganska ogravid fysiskt men igår var vi på kub och där inne sprattlade den på och var så fin så visst är jag superdupergravid ändå! ;) ta det lugnt, säkert ingen fara. Nog bara spökveckorna som ju verkar drabba alla!

Svar på tråden Augustibebis 2012