Augustibebis 2012
Vi fick tid för rul på min födelsedag :)
Jag fick bara veta risken för ds. Han sa aldrig något om trisomierna. :( Blir lite nojig för det nu...
Herregud! Jag får panik när ni snackar om vagnar!
Jag har ingen aning om vad jag ska titta efter för barnvagn, vad man ska tänka på vad gäller praktiska grejer och så. Hur ska man tänka liksom? Usch, jag fasar för vagnköpet, verkar bara vara en rörig djungel med massa sälja-på-grejer. Kommer säkert köpa en skitvagn! 
FruMii och LillaMy85: Tack... Känner ändå att så mycket hänger på den där sabla vagnen. Alla verkar tycka det är jättekul inköp, typ som män ser fram emot att köpa ny bil men jag bara våndar för det. Mycket pengar och jag har ingen aning om vad jag tittar på. Vågar inte lita på försäljarnas ord heller som antagligen bara vill pracka på. Har kört omkring min brorson i hans Emmaljunga (vet inte vilken modell men fyra stora fasta hjul), tyckte den var tung och jobbig, Kompisens son har jag också kört i hans Brio (kan inte modellen där heller men ett styrbart litet hjul fram) tyckte den kändes smidig men min kompis tyckte inte om vagnen, vet inte varför. Men hur ska man liksom veta? Antar att man inte vet förrän man köpt en och kör runt sitt eget barn och stöter på för- och nackdelarna. Men då är ju köpet redan gjort.
Ok. Jag har officiellt gett mig in i barnvagnsdjungeln. Hoppas jag hittar ut. Med en favoritvagn.
Tittade på iCandy peach som ni snackar om och blev jättekär i denna klädseln! Så fiiiin! Dock undrar jag, ni som har barn, hur praktiskt är det med vit klädsel som den på bilden? :S

Emaan: Kalmar! :)
Jag måste säga att jag blir ganska ledsen och helt osugen på att vara med i denna tråden när jag anses som korkad och en mördare. Jag är mycket långt från något av det. Jag föredrar att köpa en begagnad vagn men kommer bestämma mig för vilken jag vill ha och hittar jag ingen begagnad köps det eventuellt en ny. Sist jag checkade var det väl upp till var och en hur man prioriterar sina pengar man själv arbetat ihop? Du kanske lägger pengar på annat som jag aldrig skulle göra, tycker inte du är korkad för det.
Ang kub så vet jag inte vad jag skulle göra ifall det blev dåliga resultat. Beroende på resultatet kanske jag tagit bort det. Antagligen inte men jag är osäker. Man kan tycka mycket om detta, jag tänker inte hålla en hel plädering om min åsikt i saken men i ett forum där man vill hålla god stämning och stötta varandra kalla folk för mördare, DET tycker jag är rent ut sagt korkat. Håll era starka och provocerande åsikter för er själva.