Augustibebis 2012
Kastar in en fråga här!Ni kaffedrickare! Dricker ni kaffe nu under graviditeten? Har ni dragit ned på kaffeintaget eller dricker ni som vanligt?
Hej allihopa! Och Välkomna alla nya!! :)
På onsdag går jag in i vecka 26 och har även mitt första besök hos BM sedan ultraljudet! Spännande, spännande! Har massor av frågor, så jag har en liten fusklapp som jag tar med mig.. annars glömmer jag hälften! ;)
Känns verkligen som att tiden rusar iväg. "Snart" har vi våra små busar här :)
Namn diskuteras.. fram och tillbaka!
Om vi får en pojke som är namnen "Casper, Adam och Lucas" våra favoriter. Får vi en tös så är det en "Maja" :)
Ska dock komma på lite fler alternativ om det blir en flicka.. det kanske inte alls ser ut som en Maja om det blir en tös :P
Ryggen fortsätter att pina mig! Ont som tusan och igårkväll trodde jag faktiskt att vi var tvungna att åka in till sjukan.. låg med förvärkar & hade jätte ont. Men det gick över. Mannen är underbar med att kunna lugna mig, massera och bara finnas till!
Hoppas att allt är bra med er :)
Sitter här och är orolig jag också. Har inte känt några sparkar idag alls :( Så vet inte vad jag ska göra.. Blir så orolig!
Gooooooooooodmorgon bruttor!!
Hoppas att ni har lika soligt och fint där ni bor. Här (närheten av Gävle) lyser solen och det är kanonfint!
Igårkväll låg jag och sambon och småpratade lite innan vi somnade. Låg och pratade och insåg att det för tusan bara är 13 veckor kvar till BF! WHAT? Vad hände, liksom?
Har fått höra av så många att "njuuuut av graviditeten". Jo, visst.. MEN JAG HINNER JU INTE!! Det går ju så fort :P
Dom första 13 veckorna sa ju bara poff! Så en graviditet går verkligen undan..
Vet inte om detta diskuterats innan.. antagligen.. men hur går det med fix i bebisrummen? :)
Vi har satt ihop spjälsäng och skötbord och börjat dona, men nu den 15:e så släpps sambons efterlängtade dataspel som han väntat på i 8 år, så han har fått ställa in datorn i bebis rum så länge så att jag slipper få tuppjuck när han sitter i v-rummet och pratar i headset med alla folk :P Så det dröjer väl litegrann innan jag börjar ordna på riktigt där inne! Men det är svårt att hålla sig!! :)
Vi kommer att ha bebisrummet men kommer också att ha en vagga i sovrummet. Min gamla som jag hade när jag var liten! :) Den står ute i uthuset hos min mamma, så vi ska ta hem den nu snart och slipa/måla den! Har varit iväg och fixat målarfärg (Lady Sensitive) så jag också kan måla! :)
Hur gammal är stora killen, Naimis?