Augustibebis 2012
Blev less av att höra "tjockis" jag också av en klasskamrat var och varannan gång vi har lektion.
Senast så sa hon "Nämen heej tjockis!"
Till svar fick hon : "Tjenare, och detsamma!"
Blev less av att höra "tjockis" jag också av en klasskamrat var och varannan gång vi har lektion.
Senast så sa hon "Nämen heej tjockis!"
Till svar fick hon : "Tjenare, och detsamma!"
..och ja, hon är överviktig.
Länkar till min blogg här, så kan ni gå in och kika på vad jag beställt idag! Ett bra erbjudande finns i inlägget också :)
lindqvistlinda.bloggplatsen.se
Var hos BM för exakt en vecka sedan idag. Hade då gått upp 10 kg sedan inskrivning.
Går in i vecka 27 idag :)
Här är en till som börjat fundera över förlossningen lite smått!
Förlossningen med sonen gick bra, helt i lagom fart. Förlossningsberättelse finns på min blogg : @lindqvistlinda.bloggplatsen.se - rulla ner till den 28/4 :)
Det var en drömförlossning och jag sitter ju naturligtvis och hoppas på att förlossningen ska gå smidigt och bra den här gången också, men tänker ju "tänk om?" hela tiden! Sambon är dock duktig på att lugna mig!
Satt också och funderade på besök på BB!
Kommer ni att ta emot besök? Allt beror ju förstås på hur förlossningen går! Men låt oss säga att den går bra, allt funkar fint och känns bra. Själv så känner jag att om jag kommer att gå hem tidigt, tex dagen efter, så känns det bara onödigt med besök när man hellre kan ta emot besök hemma i en lugn miljö!
Sambons föräldrar vill förståss gärna träffa bebis fort, det är deras första barnbarn, så det förstår man ju! Men dom är hemskt förstående och skulle inte alls ta illa upp om vi ber om att inte få besök förän vi är hemma igen!
lindqvistlinda.bloggplatsen.se - nu blev det kanske en länk? :P
Jag ogillar också sjukhus! Känns bara obehagligt att vara där, så jag kommer vilja åka hem så fort som möjligt om allting är OK med oss!
Med sonen låg jag kvar två nätter. Allt var bra med oss, men jag var nybliven 15-åring när han föddes och kände mig osäker med amningen, så jag blev kvar för att få hjälp att komma igång. Nu var det nästan 8 år sedan, så inför detta känner jag mig mycket mera lugn! :)
Och Grattis Angelica till bebisen! Och vad skönt att höra att allting gick bra trots att det var så tidigt! :)