Augustibebis 2012
Kampis- jag hade nog oxå åkt iväg och gjort de jag skulle. Förhoppningsvis drar de igång snart.
Varför kan inte gubbarna ställa upp för en när de gäller sex:) vi ska minsann ställa upp för dom;)
Kampis- jag hade nog oxå åkt iväg och gjort de jag skulle. Förhoppningsvis drar de igång snart.
Varför kan inte gubbarna ställa upp för en när de gäller sex:) vi ska minsann ställa upp för dom;)
Åååååå äntligen ninime e de don tur. Lycka till:)
Super grattis...
Vill oxå ha min lilla plutt i famnen...,, längtar som en tok
Sommaren- jag har ju ont mellan benen, e de för att hon ligger så långt ner då??
Jag har ju ont så fort jag går. Eller hela tiden. Ilandet kommer och går
Min e oxå aktiv och varit sen vecka 18:) när jag väntade dottern så va hon aktiv under värkarbetet oxå så du behöver inte vara orolig.
Ninime- här är de likadant med mina grabbar. Iaf den ena som e 5. Skäller på han konstant och inte lyssnar han för de. Jag e rädd att hon blir stressad i magen så mkt som jag skäller och det e högt för att han ska förstå.... Jag får ta allting själv hemma få gubben jobbar. Vi har eget.... Så denna sommaren e riktigt tuff för mig..
Har oxå haft värkar ikväll men e oxå som bortblåst:( varit ute och gått och tagit 4 msk lingonsylt:)
Spännande. Lycka till
Sommaren- vet hur de känns:( man blir besviken när kroppen lurar än