Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Ingen fara bra att livmodern övar sig ;0)

Jag är bara på bf+1 och det känns som jag kommer att vara gravid för evigt! stämmer visst inte att andra barnet kommer tidigare. Idag är inte humöret på topp.

Ganska lugnt på forumet nu ;0) hur går det för er andra? Det var ju många som kände något idag.

• Challelotten

Sommaren: ja inte avis alla på den ;0) får hoppas att mina pinvärkar gör någon nytta så jag slipper ligga förlänge med de verkliga. Är ju inne på dag tre.

Tråkigt mijja du får ta en varm dusch eller kolla på någon bra film bara du får vila något så du orkar med. Vet att det är svårt. Annars får du ringa in igen och få något så du kan sova eller skynda på det hela.

Nä får väl kolla på handbollen nu. Missar ju inte det idag ;0)

• Challelotten

Ja om man var öppen 7cm så borde man ha riktigt ont. Bäst att inte pilla för mycket ;0)

Man går och känner efter hela tiden nu om något är på g.

• Challelotten

Ha det är tråkigt att tråden dör ut men vi har ju fortsättningstråden ;0)

Idag märkte man hur många som åkte till jobbet.

Har knappt kunnat sova i natt retlesst legs och så mår jag illa hur jag än ligger. Testat att äta, halsbränne medicin inget vill hjälpa. Någon som har något tips?

Bf + 2 idag denna lille vill inte lämna sin mammas mage ;0(

• Challelotten

Lycka till Makkinje :0)

I Jönköping finns det bara sitt bardkar så man sitter själv i.

Ni har tur och har en sambo som vill testa färdknappen min vägrar. Han säger tänk om vattnet går och då vet jag inte om jag vill ha sex mer säger han och han tänker hela tiden att han stöter på huvudet.

• Challelotten

Grattis till alla nya bebisar :0) och lycka till ni som har åkt in.

Vaknade själv utav värkar i natt men som vanligt försvann de! Envisa unge ;D bf +3. Har bm tid imorgon hoppas att hon vill kolla och hjälpa till lite på traven är så trött går ju inte sova längre. Men magen är öm och det är en diffus känsla i magen idag. Kan jag inte få min lille nu :0(
    Tog en lång morgon promenad idag iaf.

Tråkigt med försäkringskassan de ska alltid vara krångliga så jag dubbel kollar och är extra noga när jag skickar in något.

Sambon vill ju inte ha sex för att han tror att vattnet ska gå men har ni hört att det har hänt för någon? Han säger om vattnet går så kommer han aldrig vilja ha sex mer. Det vill jag ju inte ;0) annars kanske bm kan lugna han imorgon.

• Challelotten

En vecka innan bf började min bröst göra ont igen och fyllas på men är på bf+3 nu :0(

Hade ställt in mig på bf datum eller någon dag innan då dottern kom ut på bf+1 och vattnet och värkarna kom på bf dagen. Nu blir man bara mer deppig för varje dag.

Men man kommer ju sakna magen efter ;0)

Svar på tråden Augustibebis 2012