Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Man kan ju också testa att om man har mycket mjölk i bröstet att hand pumpa med handen lite så inte bröstet är så spänt. Så kanske han kan komma åt bättre.

• Challelotten

Såg ett forum där en tjej testat att äta 4 msk lingonsylt innan hon gick och la sig och dagen efter gick vattnet men hon hade gått över tiden så det kan ju bara vara ett tillfälle men ni som är nära så det kanske är något att testa? ;0)

• Challelotten

Grattis till Elsa :0)

Surt att behöva gå öppen så länge :0(

Men säger de inte att många födder när det är fullmåne? Det ska vara fullmåne på torsdag ;0)

Idag var vi och såg bartman och vad bra den var sen var vi ute och åt. Så skönt att bara få komma ut. Och utan barn.
    Imorgon är det bm tid och jag ska försöka klaga lite så man kanske kan få komma i på bedömning tidigare om man går över. Kan knappt använda min högra hand den somnar hela tiden och känseln är nästan borta även om jag har fått en skena till den.

• Challelotten

Grattis tedsy :0)

Nu börjar pojkarna komma.

Lycka till gadget, bättre att ringa in och fråga eller få nått så du kan sova.

Ja äntligen augusti och 10 dagar kvar till bf. Man kanske ska sätta på skivan med zumba express och se om man kan lura ut den lille lite tidigare? ;D

• Challelotten

Undra hur länge man ska vara dårlig i magen innan det är dags? Glömde fråga bm igår och jag har varit lös sen förra ons-tors.

Skönt att veta att de sätter igång dig gadget :0) lycka till.

Även till oxel bo :0)

Svar på tråden Augustibebis 2012