Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Jag måste bara säga att jag tog Eda och fick värkstimulerade drop med dottern och jag känner inte att förlossningen blev jobbigare. Istället för att dra ut den föddes dottern 4 timmar senare. När det var som värst hade jag varit uppe 24 timmar och kroppen orkade inte öppna sig. Kommer ta Eda igen om jag känner att det behövs. Det jobbigare var att kissa efter :0) och dottern blev inte påverkad.

Har med mensvärk i ljumsken som strålar ner mot benen och mot ryggen. Tar det som förvärk. Önskar bara att det kunde gå över till riktiga värkar :D

• Challelotten

Grattis hejåhå, hoppas att det vänder snart. Finns inte några ord som kan ta bort oron och allt. Skickar en styrke kram!

Ninime åh vad roligt då blir det bebis snart :0) heja heja ;D

• Challelotten

Har haft lätt mensvärk som har kommit och gått idag, men det har bara känns i blygbenet.

Idag är det bara 18 dagar kvar ;0)

• Challelotten

Ni som har blöjhinkar men tycker att påsarna är dyra så kan jag rekommendera mammashop.se räknade ut med porta för refil påsar till angelcare att det skulle gå på 67:- st. 403:- något för ett 6 pack refil portot är inräknat. De är något dansk märke som passade i angelcare och någon mer hink och man fick plats med mer blöjor med. En vän hade testat och de var jätte nöjda. De hade även för andra hinkar.

• Challelotten

Lycka till ni som är på gång ;0)

Själv var jag hos arbetsterapin idag och fick en skena till ena handen då den domnar hela tiden.

Köpte mig färsk ananas igår får se om det hjälper. Annars får man ut och gå.

Idag ska vi försöka åka och bada får se om man orkar dig ner i vattnet.

• Challelotten

Konstingt att dagarna går så långsamt nu mot slutet och man ska hinna med allt innan det är dags BF 11/8 :0) Men igentligen ska man bara bara luta sig tillbaka och ta det lugnt innan den kommer då har man inte så mycket tid kvar längre.

Vi tänkte också se Batman men vi har inte bestämt någon dag än. Sen skulle jag vilja passa på och se Snövit också. Har 4 biljetter som går ut i höst. Sen hinnar man nog inte gå på så mycket.  

• Challelotten

Lycka till maaya :D

Man blir lite avis på alla som får sina nu ;0)

Ursäkta men idag är så dårlig i magen man börjar ju i hoppas på att det är ett tecken men det är väl värmen och allt.

• Challelotten

Katten: du fick inte testa amningsnapp om hon inte suger rätt?

Jag fick använda det med dottern då hon inte sög ordentligt.

Svar på tråden Augustibebis 2012