Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

Grattis lillamia tur att det gick bra.

Lycka till Ellenbmt! Hoppas att det funkar för dig. Efter jag fick min i onsdag har det blivit lugnare med värkar hur kan det vara möjligt :0(
    Får ställa in mig att det blir igångsättning den 26/8 får väl börja räkna ner *snyft*.

Idag åker vi ut på en liten utflykt orkar inte vara hemma och deppa mer. Ni som har gått över tar ni på er nått skydd ifall vattnet skulle gå? Om ni åker någonstans.

• Challelotten

7ehimelen ja 6 dagar över idag :0( innan bf känns det så nära men när man går över känns det så långt bort.

Ellen lovade att du inte får åka hem då borde det ju vara på g :0)

• Challelotten

Grattis frufoxy :0)

Lycka till sommaren då har du snart din lille :0)

Önskar min svepning också hjälpte.

• Challelotten

Mitt vatten gick med dottern. Ca 21.30 sen började värkarna komma gradvis vid halv fyra på natten åkte vi in och hon var ute 11.52 :0) sen om du redan är öppen fyra så går det nog fortare ;0) och mer intensivt.

• Challelotten

Hoppas att det funkar för dig randiga Rut :0)

Har själv vart ute gått, vart inne på grannes studsmatta inte hoppat men jagat dotter på den. Ätit lingonsylt plus färsk ananas vad gör man inte för att få ut den. Sen hade vi halv sex innan sambon kom på att barnets huvud låg där.

Önskar att vattnet kan gå då man vet att det är på g och inte bara massa pinvärkar som kommer och går. Iaf se lite slem eller nått :D

Känns bra att man inte är ensam över att vänta och ha gått över tiden.

Sally vad surt att behöva bytta om sen ångrade de sig! Hoppas att den vill komma ut innan söndag eller att de inte ångrar sig på söndag.

• Challelotten

Linda ring och hör med dem så kan de säga om de vill att du ska komma in :0) lycka till!

Välkommen krokismamma alltid roligt med nya :0) är själv på bf+7 och undrar själv när lillen i magen igentligen har tänkt komma ut.

• Challelotten

Blev så glad igår kväll/natt hade värkar fram till 2 sen tog jag panodil gick och la mig de gjorde ju inte så ont och nu vaknar jag och undrar va mina värkar är!! Grr hallå bebis 7 dagar över idag vill bara gråta ;0(

• Challelotten

Vad kul grattis Ellenbmt :0)

Ja man blir besviken varje morgon man vaknar över att man inte har fått värkar under natten eller att de har fortsatt.

Svar på tråden Augustibebis 2012