Augustibebis 2012
Grattis Emelie :0)
Håll tummarna idag tjejer fått tid till förlossningen kl.16.00 idag för bedömning :0) då jag har en massa pinvärkar hela tiden och inte får någon vila.
Jguz hoppas att din bm lyssnar på dig.
Grattis Emelie :0)
Håll tummarna idag tjejer fått tid till förlossningen kl.16.00 idag för bedömning :0) då jag har en massa pinvärkar hela tiden och inte får någon vila.
Jguz hoppas att din bm lyssnar på dig.
Lijon tur att du är på sjukhuset. Sambons syster hade så för någon vecka sen och hon har moderkakan vid kanten och hon hade börjat få sd som gjorde att det började blöda. Hoppas att det går bra.
Grattis lillajag :0)
Lijon: Hon fick ligga kvar tills hon var blöd fri i 24 timmar sen skickades hon hem till sin hemstad då detta hände på annan ort. Där gjorde de mer tester och allt ser bra ut nu så de tänker försöka med vanlig förlossning (hon är beräknad på torsdag). Stockholm tycker hon kan försöka med en vanlig förlossning men här i jönköping så hade be planerat in ett snitt på engång. Vad olika de kan vara.
Svipp känner också att jag måste vissa upp något när jag ska till föärlossningen i em. Iaf att något har hänt sen bm kollade mig. Hon sa i morse att de hade mycket att göra så de kanske inte gör något alls?
Någon som har varit på en bedömning när man har passerat bf och allt är okej och moget, öppet kommer de hjälpa till lite på traven då eller kommer de bara ge mig nått så man sover bättre ock skickar hem en igen?
Lycka till Linda borde ju vara dags nu :D
Skönt Lijon att ni får stanna kvar tills bebis kommer. Håller tummarna att ni inte får vänta länge :0)
Öppen 4cm och den bakre 2cm. Väntar på vad läkaren säger. Får väl bara en sovdos och får åka hem. Man hoppas ju in i det sista att det kan hjälpa och få igång det istället. Man har ju redan gått över tiden vad göra några dagar ;0)
Blir en sov dos på sjukhuset sen ska de se imorgonbitti om de ska sätta igång mig... Hoppas :0)
Sovit som en klubbad säl inatt efter en fin cocktail ;0) nu väntar man på frukost sen efter åtta ska vi ner till förlossningen igen för en bedömning. Snälla säg att de sätter igång mig!!
Hoppas att det går bra för alla andra.
Vad hemskt mrsnoname finns inte några ord som kan trösta ;0( är verkligen ledsen.