Inlägg från: Challelotten |Visa alla inlägg
  • Challelotten

Augustibebis 2012

IPhone ;0)

Så sambon vill inte ha sex för mina bröst och att det är för nära. Jag som gå gång detta ;D var Sanna sak med dottern att han inte ville ha sex för nära.

Någon som har tänkt att brösten ändrat sig innan förlossningen? Har fått ont i brösten igen sen någon vecka tillbaka.

• Challelotten

Idag blir det en tur på ikea då de har gjort om i Jönköping och har en massa erbjunaden, måste komma ut och tänka på annat. Fick hålla grannens bebis en stund idag. Vi tänkte att det skulle locka fram min Flört. Här tror jag starkt på att den vill titta ut den 12/8 en dag över.

Bara jobbit att behöva vara så kass i magen hela tiden. Det har kört nu i nästan 2 veckor.

Hoppas att för er som känner något att det startar :0)     

• Challelotten

Fru Elle lycka till :0)

Man bara längtar efter sin men när väl värkarna kommer, kommer jag ångra mig ;0)

Här går man bara och städar hela tiden och när man väl vill sitta vid datorn så har sambon den så här blir det inte så mycket spelande längre.

Tänkte gå och måla om naglarna nu :D        

• Challelotten

Någon mer som känner att man måste göra nr 2 och springer på toa men sen kommer inget har börjat sen igår? Hoppas att det är ett tecken ;0) det är jobbigare med andra tycker jag för man känner mycket mer, men man känner i kroppen att den gör sig redo.

• Challelotten

Jag blödde 10 veckor efter med dottern men det tog 5-6 mån innan mensen kom tillbaka.

Sommaren: även om min sambo inte vill ha mer än två än så länge. Så kommer jag nog inte börja med några p-piller. Känner att kroppen mår bättre utan.

• Challelotten

Har testat Novaringen och den är okej. Bara att jag har problem att kroppen inte blödder ut ordentlig så varje gång jag testar något i preventin väg så tar det några veckor i början att man går och små blöder.

Har funderat på hormonspiralen i stället för koppar spiralen de säger att kopparen gör så man får ondare mensvärk medans hormonspiralen gör tvärtom.

Fast det är ju något jag funderar på i slutet kommer jag inte ta något ;0)    

Frukå vi får hoppas att det är ett tecken på att det börjar bli dags :0) 

• Challelotten

Heja frukå :0)

Finns inte några ord som man säga till någon som måste ta bort en. Det är min mardröm är att nu i slutet förlora lillen i magen.

Har också hyrt en tens ifrån min bm. Det ska nog inte vara någon fara bara man inte sätter den på fel ställe som på magen. Står det inget om hur du använder den? Kan om jag kommer ihåg imon att lägga upp kort instruktionen ifrån min.

• Challelotten

BF om 4 dagar... vad dagarna gå så segt framåt!

Känner mig redo för bebis men inte för förlossningen. Tänker Aj aj ;0)

Trossan: Jag la upp instruktionen och bilder på bild tråden ville inte lägga upp det här :0)     

Svar på tråden Augustibebis 2012