Augustibebis 2012
Grattis sommaren :0) det ger ju lite hopp åt svepningar ;0)
Grattis sommaren :0) det ger ju lite hopp åt svepningar ;0)
Är sf mått 39 stort i v.41? Magen har växt 3cm på 2 veckor.
Tack husmodern :0) så det inte blir en jätte bebis i magen.
Linda borde vara på g för dig. Märker när jag har haft en jobbig dag med mycket värkar mår jag gärna illa dagen efter. Kvittar hur jag än ligger så mår jag illa och äta och halsbränne mediciner hjälper inte.
Alva låter jätte fint :0)
Aprila jag hade problem med amningen med dotter och gav ibland ersättning. Hon kunde inte suga ordentligt så jag använda amningsnapp och amma varannan timme tills det kom igång. Sen ammade jag i nio månader :0) var nära att ge upp många gånger. Ammningen är svår och du ska inte behöva känna dig värdelös.
Jag blev utskälld av en på bb när vi var på 3 dagars kontrollen för att hon hade gått ner för mycket. Förstår du inte att hon är hungrig och somnar för att hon är utmattad. Men ni sa ju att de skulle somna när de är nöjda. Kände mig som världens usla morsa. Ville bara stor böla. Och de sa att allt såg bra ut innan vi åkte.
Lycka till svipp :0)
Önskar mig värkar inatt ;0) men lär väl inte få det eller så lär det sluta efter en stund som vanligt. Har gått med pinvärkar i 8 dagar nu. Så trött på min kropp som bara luras.
Förstår er alla när kroppen luras!
BF+8! Satt och lippade en hel timme i natt, orkar inte vill bara att den ska komma ut och få tillbaka lite av sin kropp iaf ;0) Inte behöva en lyftkran varje gång man ska vända sig i sängen. Sambon tyckte väl synd om mig så han gav mig en färdknapp imorse ;0) Fast det kommer väl bara ge mig en massa pinvärkar i dag. Inte alls negativ ;D
Skönt att kunna skriva av sig här iaf. Känns som ingen annan förstår.
Funderar på att ringa bm imorgon och be om en ny svepning orkar inte vänta tills nästa söndag. Får ju inte sova, känner mig som en zombie.
Svipp tråkigt att den av stannar. Min bm sa i onsdags att jag var i slutet av den och det var bara en liten kant kvar. Man tycker ju att det borde kommit igång. Men hon sa att den kan tjura den sista lilla biten.
Hoppas att det kommer igång igen för dig idag. Det är ju inte roligt att ha barnen borta för länge.
Här var jag hos bm 40+4 sen om inget händer på onsdag bokar hon bara in en tid till igångsättning på söndag. Hon lyssnade bara på hjärtat kollade sf och gjorde en svepning som inte funkade. Tänkte ringa till henne imorgon och se om de kan hjälpa mig har värkar varje dag men det vill aldrig komma igång.
Förstår dig jguz har två som jag känner har också förlorat sina i sista veckan så även om man känner bebisen så är man så orolig så man lätt glömmer bort att den just sparkade eller nått.
Och ibland har man så måna sd och hård i magen att man inte vet om det är bebis eller en sd.
Prata med din bm så kanske du kan få tättare kontroller. Skönt att du mår bra i övrigt iaf :0)
Min dotter blev så sur vid kvällsmålet idag och vill ha sitt syskon nu, grannen fick sin för 2 veckors sen så hon är lite avis ;0) vem är inte det. Hon är tre men hon ska stå och puss och klappa på den hela tiden. Bebisen heter nu samma som den även om det skulle bli det pojke och hon kan bara tänka sig en lilla syster.