Augustibebis 2012
Lycka till isochbel :0)
Har druckit hallonblaste en kopp sen v.36 och här har det inte hjälpt. Kan man dricka mer än en kopp om dagen?
Lycka till isochbel :0)
Har druckit hallonblaste en kopp sen v.36 och här har det inte hjälpt. Kan man dricka mer än en kopp om dagen?
Vaknade inatt med värkar igen och tänkte äntligen så kommer det igång inne på min femte dag nu med detta. Men nej då efter några timmar var allt som bort blåst! istället är man ett vrak idag, hoppas min bm kan hjälpa mig idag, ska ditt vid tre. Men hon lär väl säga som vanligt att det är så här och det är över snart. Men hur ska klara vara pigg till en förlossning om man inte får någon vila ikroppen?
Hoppas att det kommer igång för er andra idag :0)
Vart hos bm nu och jag är i slutet av första fasen mjuk och bara en liten kant kvar. Så alla min pinvärkar i fem dagar har gjort något. Hon drog även i hinnorna. Någon som vet vilka hon menar?
Nu skulle jag ta två värktabletter och sova.
Hoppas hoppas!
Hoppas att set funkar för dig sommaren :0) hade varit kul om dessa hinnessvepningar funkar för någon.
Grattis isochbel och lycka till Sally :0)
Positivt att det inte har gett med sig iaf sommaren. Här är det inte någon skillnad så jag kan nog tänka mig inatt eller imorgon för min del. Hoppas iaf ;0) får sätta på zumba skivan och se om det hjälper.
Blev lite rädd idag då jag hade sf 36 i v.38 och nu 40+4 så hade jag sf 39. Kände bara att lillen i magen lär ju vara jätte stor när den vill komma ut? Men bm sa inget.
Grattis gipsy :0)
Och jag hoppas att både sommaren och frufoxy är inne på förlossningen nu ;0) lycka till.
Den där hinnessvepningen funkade inte på mig iaf. Har sovit gott i natt istället. Att det inte blir ens tur :0(
Lycka till alla som verkar vara på G :0)
Bf+5 idag ;0(
I Jönköping blir man igångsatt 42+1 så har jag inte fått min i mitten av nästa vecka så bokar min bm in en igångsättning söndagen den 26/8 det är ju evigheter ditt. Hoppas att jag hinner få innan.
Har hinnessvepningen funkat för någon i denna tråden?
Förstår dig sommaren. Istället för mer värkar inatt sov jag som en klubbad säl ;D
Grattis bubbs :0)
Grattis Aprilia :0)