Augustibebis 2012
Lycka till Angelica, hoppas hon får stanna i magen ett tag till!
Lycka till Angelica, hoppas hon får stanna i magen ett tag till!
Ang BBvistelsen så kommer jag åka hem så fort som möjligt. Trivs bäst hemma, kan nog inte slappna av riktigt på BB, speciellt inte om man får dela rum med någon annan.
Blev förresten sååå ledsen och besviken igår. Hade TOTALT fastnat för namnet Daisy, om det blir en flicka vill säga. Sambon gillar det också. Men så fick sambons arbetskamrat och hans fru en flicka igår, och vad ska hon heta? Jo DAISY. Fyyyy vad ledsen jag är. Nu är ju det namnet upptaget.
Vi kommer inte ta emot besök på BB. Dels får man inte, pga att dom tycker att det är så kort tid ändå som man är där, den tiden behöver föräldra själva med barnet. Släkten har all tid i världen att hälsa på sen när man väl kommit hem.
Så vi hade sagt nej till besök även om man hade fått. Vill vara i fred.
Sommaren: dom är inte såå nära, men bor i samma lilla stad, så det blir samma förskola och skola sen. Och så har vi måånga gemensamma vänner, så det blir ju att man träffad då och då på tex grillkvällar.
Så nej, där är det kört, skulle bara kännas konstigt om vi också tog det namnet tyvärr :( så tråkigt.
Man får gratulera till betyget och till att det inte blir lägsta nivå.
Ett tips när du ska vara jobbsökande 3veckor.. Skriv i din ansökan att du är gravid med BF i augusti, du kommer nog inte få så många napp, men hey, du har ändå sökt ;)
Härligt att allt gick bra Angelica!
På måndag ska jag sjukskriva mig. Min sista jobbdag är egentligen den 27e, sen går jag på gravpenning. Men jag orkar inte med min svanskota mer, kan inte klä på mig eller gå normalt ens.
Och jag arbetar inom hemtjänsten. Så jag tänker inte vara duktig och bita ihop mer. Känns bra att ha tagit det beslutet idag, men det tar emot ändå, då jag aldrig gnäller, och alltid biter ihop. Men men. Det känns ok. I värsta fall så bryter jag sjukskrivningen.
En fråga.. Nån mer som känner sig svullen där nere efter sex? Jag kände mig väldigt svullen idag, och hade även en väldig tyngdkänsla.. Är det vanligt?
Bez imena: jag får också jätteont i fötterna efter en lång dag, men det har blivit MYCKET bättre efter att jag började använda stödstrumpor, så om du inte gör det, testa!
RockTheRebell: beklagar :(
LindaPernilla: min BM sa att jag måste börja med niferex, men nej jag vägrar. Dricker blutsaft istället.. Kanske inte lika effektivt, men ändå.