Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Augustibebis 2012

villnu skrev 2012-01-02 18:41:12 följande:
    Undrar när jag kommer fatta detta?!
    Jag fattar INGENTING...
  • Saftmedbulle
    Augustimamman skrev 2012-01-02 21:57:54 följande:
    Här är det tvärtom. Jag vill inte veta men det vill sambon. Fast jag bestämmer ju! ;)
    Ha, ha... om det vore så enkelt... Jag vill inte men mannen vill... hmm, kanske ska hävda att det är jag som bestämmer?

Bävar oxå för att gå och jobba den 9:e... sjukt trött hela tiden och då gör jag ändå ingenting. Hur ska jag kunna orka jobba?
  • Saftmedbulle
    BinniBoo skrev 2012-01-03 01:14:38 följande:
    Vad många det är som varit och skrivit in sig nu då. Själv har jag inte ens vågat ringa BM än.. Jag vågar fortfarande inte tro att det är sant, att vi ska ha barn.. För er som inte vet det så var jag med om en sjukhusmiss ca 10 månader efter min son som kostade mig bägge mina äggledare. Så det är nästintill omöjligt att bli gravid, och jag hade aldrig ens vågat hoppas på att det kanske skulle hända. Och det var inget vi planerat heller. Mensen var två veckor sen men nån tanke på att jag kunde vara gravid hade jag aldrig. Det var på en rutinkoll av mina cystor som läkaren konstaterade att jag var gravid när han gjorde VUL för att kolla cystorna. Så vi vart minst sagt chockade både jag och min pojkvän. Men det är väldigt välkommet av oss båda. Men ändå vågar man inte hoppas allt för mycket än.. Men jag får nog ta tummen ur och ringa BM nu i veckan kanske :P Är ju trots allt i v 9+3 nu...
    Wow! Vad häftigt att du faktiskt blev gravid!
  • Saftmedbulle
    TheMaraja skrev 2012-01-03 10:59:03 följande:
    Ha ha ni får köra sten, sax, påse Mer rättvist kan det väl inte bli ha ha.

Vi löser många "problem" hemma med sten sax påse. Känns som den rättvisaste utslagningen
    Vilken himla bra idé!
  • Saftmedbulle
    AE82 skrev 2012-01-03 13:44:33 följande:
    Hej Alla!
    Jag lämnar nu denna tråd då det står klart att mina blödningar i julveckan visade sig vara ett MF. :( Jag hoppas på att få haka på en ny tråd snart och önskar er kvarvarande all lycka!
    Kramar från mig!
    Vad tråkigt! Beklagar...
  • Saftmedbulle
    Augustimamman skrev 2012-01-03 21:33:31 följande:
    Skönt att det är ett tag till tills man måste titta på vagn. Andra verka lysa upp när man snackar om vagnar och ser det som lika spännande som att köpa bil. Jag får bara panik av allt som finns på marknaden och alla försäljare som ska pracka på en "det bästa"... Ser inte fram emot vagnköpet faktiskt, haha! Flört
    Ha, ha... då är vi samma sits. Ser inte heller fram emot det och tänker vänta tills det blir absolut nödvändigt.
  • Saftmedbulle
    anneh skrev 2012-01-03 21:35:17 följande:
    Är det normalt att teststrecket på gravtest inte är lika starkt i v10 som i början?
    Vet inte, tyvärr. Har alltid bara testat en gång vid mina graviditeter...
  • Saftmedbulle

VUL i morse... Allt var som det skulle enligt 7+1, som jag är idag... så himla skönt (även om läkaren påpekade att det var för tidigt att ropa "hej"...)

• Saftmedbulle
    Randiga Rut skrev 2012-01-09 16:53:26 följande:
    Det har synts lite blod idag... :o Vi åkte faktiskt in till kk men fick en tid på torsd., känns som en evighet ju! Jag vet att det kan vara helt normalt osv. men oron bara växer! Jag har dessutom inte kräkts på två hela dagar. Jag är i 8+5 så sjuksyrran upplyste oss snällt om att en av fem grav. slutar i mf innan v. 12, då kändes det ju bättre! Not. :(
    Håller tumme för att allt är ok.
Svar på tråden Augustibebis 2012