Augustibebis 2012
Men, skal bli så spennende å se knøttet igjen og å få vite om det er gutt eller jente (tjej eller pojke :) )
Vil dere vite kjønnet?
12+0 idag... Hurra!
Vecka 15 idag! Vet inte varför men för mig har det varit någon slags milstolpe... Fast oron är ju inte över för det, har så svårt att tänka mig att det ska finnas en riktig bebis därinne med armar och ben som rör sig. Helt ofattbart, har inte vågat lyssna med dopplern heller de senaste veckorna, lyckades ju inte höra de två gånger jag provade när jag köpte den och är rädd att jag inte hör något nu heller... Knappt två veckor till RUL så fast det är svårt får man härda ut tills dess
Måste höra om någon annan av er är extremt törstig? Senaste veckan har jag varit så sjukt törstig på dagarna och kan hälla i mig nästan hur mycket som helst, helst bara vatten/Loka. Sen är jag upp mellan 4-6 (!) ggr per natt och kissar, dricker inte så mycket på kvällarna och inget på nätterna men ändå måste jag upp hela tiden. Har googlat lite men hittar inte så mycket, förutom grav.-diabetes, jag vet inte men kan man få det så pass tidigt? Har ingen ärftlighet för det heller vad jag vet.
Blöder lite... mest brunt. Någon som vet om det är farligt?
Tack för era svar, tjejer! Ska försöka inte oroa mig... :)