Bellatrixx skrev 2012-02-08 16:04:32 följande:
Okej, då får jag försöka äta ännu mer, så svårt när man är så osugen på nästan allt. Men ska kämpa på :)
Haha, kanske är jag som snurrar till det, jag sökte på google och då stod det 3D/4D som förslag så
Men på hemsidan stod det nog bara 3D.. Hm, får kolla på det där. Man fyllde i när ens BF var och så och så fick man förslag med tider man kunde välja så jag valde den 28/3, kommer vara i v.22 ungefär då, om jag räknat rätt.
Ja, ät på du - det kommer du säkerligen att må bättre av!!
Som gravid är det extra viktigt att ta kroppens signaler på allvar, och försöka få i sej en så allsidig kost som möjligt. I regel brukar man oftare va mkt hungrigare och mer sugen på vissa saker som kroppen då behöver, men känner man inte av den hungern så kan det ju va svårare förståss. Själv brukar jag må lite småilla om jag är hungrig och har lågt blodsocker, så illamående kan bero på att man eg. inte ätit nog regelbundet och fått i sej av det som kroppen så väl behöver för att bygga upp en ny liten människa i ens mage.
Själv tränar jag mkt och har så gjort i 9 års tid iaf (5-7 ggr/v), så jag är väldigt van vid att lyssna på kroppens signaler - för annars skulle jag aldrig orka träna så mkt och säkert få värk och skador dessutom.
Vad kostar 3D-UL? Jag tror inte det finns där jag bor, finns nog inte överallt - kanske bara i storstäderna?... Nån som vet?