LiJon skrev 2012-02-09 10:33:00 följande:
Gadget; ja ländryggen känner jag också av, inte blygdbenet än så länge tack och lov

Jobbar som vårdbiträde på ett sjukhus inom äldreomsorgen, det är mitt fasta jobb på 60%. Sen är jag utbildad vårdadministratör och jobbar extra som det på en psykiatrisk mottagning några dagar i veckan också, har gjort ett år.
Så det blir mycket dubbeljobbande, som vårdadministratör är det ju lugnt ang. foglossningen då man mest sitter still, men som vårdbiträde svårare... vi har det hektiskt där med massa spring i korridorerna, lyft och vändningar och igårkväll var det överjäkligt att jobba

Och jag tror tyvärr inte jag kan få andra arbetsuppgifter heller, skulle önska att jag bara kunde jobba som administratör men det är olika arbetsgivare (kommun/landsting) och jag kan ju inte vara sjukskriven från mitt fasta men ändå jobba på mitt extrajobb :P Puh, det får visa sig hur det går!
Härligt med v 16, tiden går både fort och långsamt tycker jag!
Du måste väl kunna få rätt till hp 2 mån från vårdjobbet, om det är fysiskt tungt, men ändå jobba som vårdadmn.! Har du läst reglerana ang. fp på fk?