Augustibebis 2012
Egentligen kan du ju köpa saker varteftersom, men alltid skönt å ha lite så man slipper.
Egentligen kan du ju köpa saker varteftersom, men alltid skönt å ha lite så man slipper.
Oj! Tänk att tre små liv redan andas luft hos oss.. Grattis till strongenough och hoppas det går väl för dem!
Godmorgon! Känner samma som du sommaren- vaknade av sendrag i båda benen!! Kl. 06.04... Kul. Dottern sov till halv åtta lixom... Fick lite morgonmys med sambon ist :)
Idag är det marknad in town, hoppas ryggen och benen orkar med!!
Godisbit, så har vi med, restaurangare bådat vå, denna helgen är första gemensamma sedan februari. Sjukt! Fast vi har haft några vardagar, men då har han renoverat.. Lyxhelg idag med andra ord :) loggar kanske rent av ut från familjeliv idag ;)
Svipp- på mig knakar det ibland, för lite ilande ont, men mest om jag vänder mig kvickt i sängen... Annars hörde jag att vissa bäsar fixerar sig i dessa veckor redan.... ?
Sommaren- vi hade skötbädden tejpad på tvättmaskinen med dubbelhäftande tejp. Sen hade vi badkar, så över det på väggen fixade vi upp ett tvättställ som man fällde ner. Kanon.
Denna gången blir det bara en skötbädd, ingen specifik plats.
Angelica- det ni inte hinner dona med det hinner ni när ni kommer hem. Oroa dig inte!
Jag har skickat efter ett babygym idag :) Bamse blev det, grönt med en uppblåsbar sittring i, kändes som det sa klick när jag såg det! Babyrummet blir brunt, orange och grönt med uggle tema, längtar efter ledighet nu så jag får inreda :) roligt när man blir såhär sugen på att boa och fixa :)
Maraja- vår dotter körde med det där runt två årsåldern. Vi slutade med dagsovandet helt, och så skaffade vi oss en nattlampa och en cdspelare med Astrid Lindgren sagor, sedan la vi upp det med stora förväntningar, typ, om du har tur får du lyssna på saga ikväll, men inte förän läggdags, osv, nu sover hon oftast hela natten och somnar alltid med en saga i cdn, lampan pillar hon igång själv om hon vaknar på natten. Om hon kommer till oss går vi tillbaka och lägger henne utan att prata med henne, säger bara godnatt. Vissa nattningar så låg jag i hennes säng tills hon nästan somnade, men jag gör det bara när jag vill, inte på hennes begäran. Krånglar hon så stänger vi av sagan och går ut direkt. Då ger hon upp och blir snäll, för sagan vill hon inte missa!
Tror det är individuellt, det hjälpte oss något otroligt! Ibland får hon sova tex en torsdag, då kan man märka att hon är för trött efter en lång vecka, men den dagen brukar räcka...