Augustibebis 2012
30+2 idag. 31+2 om JAG har rätt :)
30+2 idag. 31+2 om JAG har rätt :)
Bella- samma här, fast jag har bråck och är så sjukt svullen där nere, ser ut som allt är påvägut, känns så med?!
Sommaren- åh vad mys med loppis! Jag längtar tillbaka till Göteborgs alla loppisar, kommersen, Majorna osv!
Idag har jag boat, gjort riktigt fint i barnrummet, saknas bara en burk orange färg till ett projekt på tapeten....
Naimis- oj! Jag orkar inte städa! Önskar att jag kunde för här är dammigt och sambon jobbar mkt övertid!
Appropå din son är det enda jag kan tänka mig växtvärk och sjukdom i ett, sedan är det ju uppenbart att mamma förändras, då gör han med det på sitt sött tror jag. Min dotter suger med på händerna när hon inte vill/får ha napp, hon har alla tänder så jag tror det mera är tomhet i munnen...
Det är ömt och varmt och lixom tungt!
Kram till dig katten!
Katten- jag önskar jag kunde smitta av mig på dig med mitt lugn. Jag längtar.
Du kanske ska överväga en doula som stöd ändå? Eller gå någon profylaxkurs? Och som sagt prata med din bm, åk och besök fl och berätta din historia! Skriv ett informativt fl-brev, så de som tar emot dig kan hjälpa dig på bästa sätt!
Natlup! När jag var gravid sist, gick jag till en helt ny frissa för jag bodde i en ny stad. Jag sa att jag ville ha en page med "all längd kvar fram" och visade tydligt med både bild på frisyren och med mina händer. Förklarade hur min tidigare frisör gjort och att jag var väldigt nervös, "så gå långsamt fram"... Varpå hon nickade förstående och tog en fet tes med hår från det mot ansiktet och kapade av i öronhöjd!! (hade ungefär till nyckelbenen!!!) varpå jag skrek mig hes och hon lovade fixa osv, en timma senare grinade vi båda, hon av skräck typ, och jag av brutal ångest och panik och ilska. Slutade med att jag fick en bob eller vad det kallas, såg förjävligt ut!! Jag var glammeockare med ska tilläggas. Det vart även gratis...
Man kan nog ventilera bästa och sämsta vilken dag man vill :)
Jag har lågt blodtryck just nu så jag känner mig tung som bly. Tar ett tag att göra sig i ordning.,,, ska bli fotograferad av en bekant idag, spännande. Dock inte alls peppad.
Fyran- får för mig att jag hade så med dottern och att det var ett ben hon hade mosat in långt upp långt under revbenen så nerverna vart i kläm?
Helt ot. Men måste fråga: är det någon som har använt en belly-bandit/ gördel efter fl och känt ett värde i den?
Kampis- jag har ju hemorojder i muffen! Alltså åderbråck. Lider med dig!
Vet ni om hjälpen ni skriver om går på muffen med?
Jag ska se om jag hittar en Bellybandit på blocket....