Augustibebis 2012
Ernst kirsteiger trillade in på jobbet nu :) i flippflopp, han älskar min mat och jag går på moln :)
Ernst kirsteiger trillade in på jobbet nu :) i flippflopp, han älskar min mat och jag går på moln :)
Jag saknar cigg, (feströkare) ,min kropp och kondition men mest av allt min vanliga ork! Och ohämmat sex ;)
Idag såg jag något som brukar ske vid själva befruktningen, mina vårtgårdar har blivit tefat och möööörkbruna, nu! Över natten! Lite större och så har de ju varit sedan start, men nu är de, enorma... Och skinnet på magen är mera spänt idag, lixom lite genomskinligt nästan...
Det är ju inte klokt vad fort tiden går för oss!!
Jag fick dottern tio dagar gör tidigt, så jag hoppas nästan att denna är ännu tidigare ut... Vi får väl se. Är det vanligt att tvåan blir tidig med eller är chansen att gå över lika stor?
Jag drack sånt förra gången men det var inget gott... Är ni många som dricker hallonbladste här inne? Borde man pina i sig det?
Usch katten! Jag känner mig med ensam. Och tjock. Och lat.
Sambon tycker att jag gnäller för mkt... Jag tycker man läser så mkt om killar som åker till Ica innan stängning för att köpa typ godis osv för att den gravida tjejen har craveings... Så är det inte här inte....
Han vill ha sex tex i duschen fast han vet att jag har bråck och foglissossning. Och så vill han inte höra något om krämpor och inte bryr han sig när jag oroar mig över diverse tryck osv. Igår kom glassbilen förbi, och jag visade med blicken hur toksugen jag var, då röt han till som till dottern när hon tjatar, att nej vi ska fan inte köpa glass idag!
Herregud. Vart tog min sambo vägen? Jag behöver ju gnälla.... Men om jag inte får klaga till den jag delar mesta tiden med, vart ska jag då gnälla?! :(
Fransyskan- min sambo är som förbytt, men jag tror mest det handlar om hans jobbsits som är invecklad.
Han får beröm, men han tycker ju att jag är gnällig så jag får väl bättra mig...
Helt slut efter en tung arbetsdag. Nu ger jag upp å åker hem.
Så bar min dotter med blomsterfröna- sjövild hela fl, sen kom hon it helt slut!
Sitter på vår baksida och solar ryggen. Svettas floder men njuter så mkt jag kan. Jag är en sommsrperson! Köpte en, enligt mig, väl tilltagen bikini på gekås i v15 typ, provade den idag.... Suck, sitter som ett skämt! Känns som en 34 typ, nu känner jag mig enorm.... Såg bristningar igår med, på sidan av kärlekshandtagen....
Sambon verkade lite piggare idag, hoppas det håller i sig, han va med till bm idag, och hade några frågor själv, kändes bra.
Bebis ligger på tvären, så att det högg nere var nog en arm eller fogarna... Annars var mina ganska dåliga värden mkt bättre. Skönt!
Jag har tappat aptiten totalt, så det känns svårt att få i sig någon näringsrik mat?!
Kram på er!