• Ellenbmt

Augustibebis 2012

Mmm drinkar och uteserveringar....

Just nu har jag lagt ut ett täcke på vår baksida, ligger här i mjukisar och bh och försöker svalna efter en sjukt varm dag, fågelkvitter, flygplansbrus, någon längre ber på gatan som klipper gräs, syrenen blommar några meter bort, det här är verkligen kvalitetstid!! Glömde säga att sambon jobbar och dottern sover... Behövde den här stunden kände jag.

• Ellenbmt

Det lät fint albasmamma!

Guuuud va sköna mina nyköpta stödstrumpor med maximalt stöd var!! Benen känns som om dom flyger nu när jag la dem högt :) bra köp!

• Ellenbmt

Angelica- du är ju en given klanmedlem :) vi vill ju veta hur det går för er så fortsätt kika in hos oss!
    Känner två personer med blåsljud sedan födseln, som lever helt vanliga liv. Kram på er!!

• Ellenbmt

Jag vill med åka till Stockholm! Gud så skönt med en liten weekend!

Jag hade nog valt grill eller köttbaren, fast hellst hade jag gått till matsalen eller Lux :)
    För mig måste mat kosta endel om jag går ut, jag har för höga krav! :)

• Ellenbmt

Sitter på tomten, dottern badar i sin lilla pool och jag solar försiktigt :) så himla skönt med lite ledigt.

Bebisen är igång mer idag än på länge, undrar om den med är varm?

• Ellenbmt

Bez- här hemma blir det jag å dottern, vi ska kolla tv å moffa fruktsallad. Lyx med svit å allt :)

Jag ser så mkt måsten här hemma, men jag vill nästan bara sova! Tråkigt.

• Ellenbmt

Kampis- jag trodde min vände sig för några dagar sedan, men den låg på tvären sist hos bm, måste alltså ha vänt sig utan att sjunkit ner, ändå kändes det verkligen som du beskriver, att allt var på väg ut ;)

Idag blir det picknick! Ärlskart

• Ellenbmt

Jag önskar att jag som tagit ut pengar tidigare satt på dina svar stranger, men tyvärr har du för kluriga frågor!

Din man kan ta ut helger och du kan ta ut ex två lägstanivå eller en halvdag å en hel dag osv,

Man kan fylla i nästan dag för dag, men du får kontinuerligare utbetalningar om du fyller i fasta veckor.

Skriv in dig på arbetsförmedlingen omedelbart!

Om du och din sambo delar dagarna ganska kika får ni tillbaka på skatten

Efter ett år måste man ta ut fem dagar i rad för att hålls kvar sin sgi nivå.

Svar på tråden Augustibebis 2012