Augustibebis 2012
Vet inte stranger, men du kan väl vara sökande trotts plugg? Tänkte att det ökar chansen till bättre peng
Vet inte stranger, men du kan väl vara sökande trotts plugg? Tänkte att det ökar chansen till bättre peng
Fick gå hem idag från jobbet. Hade lite sex i morse som inte gjorde ont alls, trotts bråck, men som en timma senare, blossade upp och blev irriterat, svullet, ömt och så tyngden på det. Ringde fl, de sa ryggläge, kyld binda, höga ben, resten av dagen, det var nog ett innre bråck som brustit... Härligt, Alvedon hjälper inte alls... :(
Dessutom hettsåt jag just två feta mackor, en stor fruktskål, yoghurt för barn och en kaka.... Suck :)
Astro- känner igen det där humöret! Min sambo blir stissig i rörelserna när han blir arg, dottern blir alltid överraskad och rädd, hon hinner inte ens fatta varför han är irriterad på henne/ mig/ borren/ stekpannan?! Han är som en PMS tjej....
Nu lossade lite mer slempropp. Vet att det inte är någon fara men man blir ändå nervös, sist var det helt oförändrat så det är säkert så nu med.... Men äckligt är det.
Sitter med toklågt blodtryck i soffan och har sjukskrivit mig sedan igår för bråcket. Åtta-tio veckor känns länge tycker jag.... Men jag vill hinna njuta av sommaren!
Jag har köpt tre klädsett, en vagga, en nalle och ett babygym, det andra hade vi nästan hemma, ska hitta en ergosele, en calma flaska, en fin filt och liiiiiite mer kläder.
Jag har skrivit en kladd på fl-brevet, så jag ska renskriva det och packa väskan, känner på mig att det kan vara ett barn som vill ut kvickt... Och så är det dryga timman till bb... Plus 40 min för sambon från jobbet, om inte jag åker och plockar upp honom på vägen, gissar att man inte gör det med värkar... :)
MAndelolja är bra att smörja underlivet med också inför fl, förebygger sprickor
Jag fick ha tre i varje kupa, så jag kör nog på vanliga bindor i bhn :) snyggt å tryggt ? ;)
Har iaf kvar inlägg och uppsamlare osv...
Jag läste någonstans igår att mellan v 28 och 34 så kan de ta fart och röra sig mera. Min gör med det, vet inte om de är vakna eller sover
Jag är delad i larmfrågan.
Vår dotter låg på neonatal i drygt ett dygn pga att hon inte kunde syresätta blodet, hon var tidig och liten och svår att få i mjölk, vi åkte hem när allt kändes okej, tror det var det tredje dygnet, två nätter gick kanon hon sov i egen säng i vår fotända, en natt när jag skulle amma var hon helt matt och andades ett andetag för att sedan ha "en million sekunders" paus, sedan andas två-tre, sedan alldeles för lång paus osv. Vi ringde såklart bb och de sa att vi bara skulle vaka, så där satt vi å grät och kunde inget göra, och bb kunde inget heller göra, vi kunde väl åkt in mitt i natten om vi ville men de förklarade att det ändå var bäst hemma i just detta fallet, hade jag då haft ett andningslarm hade jag känt mig lugnare? Vet inte? Jag hade ändå inte lagt ifrån mig henne en sekund den natten! Och jag litar fullt på mina instinkter som mamma, jag vaknar om det faller en nål, jag vaknar om min dotter suckar. Inte det minsta orolig längre, så jag vaknar inte av nervositet utan av instinkt när något låter avvikande... Tror jag iaf. Dock förstår jag verkligen de som köper larm, av anledningen, tänk om jag hade vaknat tidigare och kunnat rädda?! Men kan man ens rädda psbd?
Jag blir svimmfärdig dagligen, darrig och anfådd, det viftar dom bort....?
Sally- min slemmis har lossat två tre ggr alltså bara lite åt gången, men aldrig varit blodig så det är nog bara som det ska.