Augustibebis 2012
Kanske är det bara just nu med, om en månad kanske hon kan sova både och?! Det märker ni ju då, bara se till att få ordning på nattandet först å prova sen, hon är ju fortfarande liten som sagt :)
Kanske är det bara just nu med, om en månad kanske hon kan sova både och?! Det märker ni ju då, bara se till att få ordning på nattandet först å prova sen, hon är ju fortfarande liten som sagt :)
Min är tre om en månad. Hon sover åtta till sju ungefär. Plus en timma runt lunch en gång i veckan typ. Sover hon mer på dagen går hon upp pigg runt elva på kvällen, sen ytterligare krångel fram till fyra, sen är hon grinig och bökig när vi ska upp :)
Shit! Idag växte min mage över naveln under arbetsdagen, när jag skulle byta om fick jag som en chock. Sen skulle jag kissa, och då vart det värdens tryck neråt, sen dess har det varit en ilande stickande känsla i blygdbenet och i muffen... Fixerad?
Härligt att allt var bra jguz. Jag vill åka till fl bara för att bekanta mig, men vet inte vilken dag det skulle passa, jobbar om min sambo jämt! :/
Hej tjejer!
Idag har jag jobb-ångest! Vet inte om ni vet vem han är, men Tommy myllymäki, är min chef, en man som oftare syns på tv än på min arbetsplats, men när han väl kommer, då brukar det inte vara så kul att jobba, å han kommer i morgon, jag har därför hård press på mig idag att förbereda så han inte blir skogstokig när han dyker upp, maten ska vara världsklass och köket ska vara skinande blankt och jag ska ha lite tempo... Allt detta känns som en utmaning för att jag har både ont och är så jäkla trött!! :( vill bara stanna hemma.... Fy.....
Haha han är inte så cool direkt :) men såklart bra på mat.
Jo jag vet ju att jag är gravid, min sambo säger lika som du albas, men han har ju anställt mig för den jag var, inte den jag är nu.... Blir därför orolig att han ska bli stressad av mitt låga tempo och vilja byta ut mig... Känner mig ganska lättersättlig just nu... Jaja det blir nog bra...
Tänk att vi längtar efter slitet på sommaren?! Så. Galet, man vill ju egentligen att sommaren ska vara evig!
Sommaren- min dotter var sådär i magen som du beskriver, med helatiden, igång och vaken lixom, nästan närvarande, hon föddes klarvaken, sparkade sig genom krystvärkarna, sov som en sprattelgubbe och rullade runt redan i andra eller tredje månaden, alltid på språng!! Galet :) denna är lugnare, men ändå aktiv...
Ring fl LP! Vifta inte bort smärta, och tänk så skönt med bekräftelse sen :)
Idag är min sambo billig.... Morr!!
Hej katten! Vi har saknat dig :)
Idag har jag molvärk och svullen i muffen, känner mig verkligen höggravid, mer och mer för var dag som går!