Augustibebis 2012
hahha köpte just en vinteroverall till bebisen i storlek 68, tänkt som så att i slutet på vintern lär den ju vilja sitta i snön (om det finns nån) och köpte en Villervalla nästan helt ny för 200 kr :O
hahha köpte just en vinteroverall till bebisen i storlek 68, tänkt som så att i slutet på vintern lär den ju vilja sitta i snön (om det finns nån) och köpte en Villervalla nästan helt ny för 200 kr :O
Blomsterfräna: tur at jag hann först moahhaha! ;)
Astro: Jag är kräfta och det mesta stämmer jäkligt bra på mig, utom det där med att vara konstnärlig - vid målning tex skulle man nog inte kunna se skillnad på mina och dotterns teckningar!!
Särskilt black dotstar tycker jag är så fin!
Sommaren: ja det brukar komma ut rätt mycket bra grejer!
Millas:; jag hade bakdag här i .. fredas tror jag det var. Bullar, chokladmuffins syltgrottor och sockerkakor. allt i dubbel sats så nu jäklar finns det kakor hemma!!
Jahopp, då har jag ringt förlossningen nu och ska komma in på koll kl halv fem i eftermiddag pga dåliga forsterrörelser.
Men jag fick fasen tjuata mig till det! Hon började med att sucka och säga åt mig att drick kallt. När jag sa att jag druckit en jäkla massa, ätit hur mycket glass som helst och putatt på magen väldigt rejält och sa att den enda respons jag fått var att jag sett att magen ändrat form, men att det inte känts nåt så lite har det vart, kom svaret: ja men då vet du ju att den lever".
Öhm , ja, men hur mår den????
suck
De hade fullt upp idag så de hade inte tid förrän då, oc vi har inte tillgång till barnvakt förään då heller visade det sig..
men nu börjat´r jag hoppas att den är lugn pga det börjar dra ihop sig, har mensverk som kommer och går nu .
Men hur mycket ska vi sätta att bebis kommer ha cirkus deluxe i magen just under kollen???!!! skulle vara så himla typiskt :/
Har också hört att det bara är en myt, tyvärr :/
Ja, JAG VET!!!! Så jävla dåligt, hon fick mig verkligen att känna som att jag skulle ångra mig och inte komma in för att jag var löjlig :/ jag menar så här nära Bf kan ju både vattnet minska och moderkakan fungera sämre också . Som tuär är lär väl hon hinna gå av sitt skift, den där Gulli eller nåt liknande ;)