Augustibebis 2012
Alltså jag har så ont i magen att jag önskar nån skjöt mig just nu... :( har ni ont i magen mycket?
Alltså jag har så ont i magen att jag önskar nån skjöt mig just nu... :( har ni ont i magen mycket?
God morgon! v 28 idag! :)
Novixi: det gick över lite senare, tror diskbänken hjälpte en del. :) Känner inte att jag slarvar med maten. Äter generellt bra portioner och bra mat, även igår. Vet inte vad det är men ska kolla med bm nästa gång vad hon tror.
Både lycka och sorg i tråden idag. Beklagar Rocktherebell!
Hoppas lägenheten faller i smaken Lijon! Vi har med på andra våningen fast iaf ett barnvagnsförråd. Känner mig lite nojig med att ställa vagnen där, hoppas det kommer funka bra.
Bellatrixx: Gamla kärringar och humor! Jag skämtade lite med min med på hälsosamtalet. Hon predikade över vad man skulle äta och inte äta och sa att bär som jordgubbar, blåbär, hallon och sånt var bra. Jag sa då att det är ju inte så lätt på vintern. Hon spände blicken i mig och sa sakligt "Det finns i frysdisken. Gör en smoothie!". Haha ooookej då! Grattis till kompisen! Man blir så glad när de plusar, speciellt nu när man äntligen är med barn själv. Innan tyckte jag det var lite jobbigt...
Pratade med min läkare idag. Kändes lite spooky när han sa "Du är den första i hela världen som tar denna kombination av mediciner och är gravid". Wow liksom! Så nu har man statistikögonen på sig...
natlup: antar att det ser så ut när naveln börjar ploppa. Mitt ser fortfarande ganska "normalt" ut men har ju hört att det kommer se lustigt ut sen....
Klart ni ska flytta om lägenheten känns rätt. Hade snarare tänkt "Vad är nackdelarna om vi bor kvar?". Har ni lite schyssta och förstående vänner/släkt så kan de säkert hjälpa er. Jag hade INTE burit nåt eller städat nåt jobbigt. Jag kan inte göra sånt nu ens och antagligen ännu mindre senare. Men om din sambo är införstådd (det antar jag) med att han kanske får jobba lite extra med uppackning och sånt så tycker jag inte ni ska tveka!
Jag har redan mycket och tjockt hår så jag oroar mig inte så mycket för frissan men drygt att ha hår överallt på golvet och så. Om inte annat så avskyr sambon när mitt hår är överallt. Jag fäller rätt mycket vanligtvis men nu har det ju varit lugnt ett tag. :)
Angelica1991: Så himla fin hon är din tös!! Har lite svårt att första att min där inne är så stor ändå! Liten men stor... Grattis igen! :)