Augustibebis 2012
Råkar hon komma ett par veckor tidigt ska hon definitivt heta Juli! Det är vi i alla fall överens om så kanske ska man hoppas på det så slipper man hela namncirkusen! 
Råkar hon komma ett par veckor tidigt ska hon definitivt heta Juli! Det är vi i alla fall överens om så kanske ska man hoppas på det så slipper man hela namncirkusen! 
Förövrigt så börjar jag vara trött på att vara gravid, känner mig osmidig och allmänt ivägen. Och så har jag fått massor små bristningar över hela magen. Kan vi inta bara spola fram tiden till augusti?
Är babysitter nåt man behöver ha från början?! Ser att det står på mångas "inköpslistor" men har inte sett mina vänner använda det så tidigt.
Jag tycker det verkar kruxigt med just sjal. Vad tycker ni det finns för bra alternativ så man kan ha dom på magen? En del har ju Babybjörn men båda mina närmsta vänners barn ratade babybjörnen totalt.
När det gäller babysittern tror jag att jag får prova mig fram. Jag kan inte reda ut min typ av föräldraskap förrän jag har min bebis tror jag. Man hittar väl rätt under tiden. Så vad den ska ha för funktion har jag lite svårt att uttala mig om, men tänker att den kan va bra när jag måste göra annat samtidigt. Tex duscha som du sa ellenbmt! Har nog iaf kommit fram till att jag ska ha en utan medar.
Detgodalivet: jag är nog också mer inne på ergo än babybjörn.