Inlägg från: TheMaraja |Visa alla inlägg
  • TheMaraja

Augustibebis 2012

FruFoxy skrev 2012-01-10 11:15:44 följande:
    Tack MariaOstling! 
    Blir alltid så stressad när jag inte varit på ett ställe förrut, men nu känns det lugnare  
    Ingen fara. Det finns ju två portar både 58 och 60 men det verkar som att alla BM sitter i 58. Man kan gå emellan inne i huset, men jag gick in i 60 och kom till fel reception
  • TheMaraja

Nu är jag igång Träffade BM i morse, vilket kändes skönt.

19/1 VUL
    9/2 KUB
    26/3 RUL

Känns kul att redan ha lite datum att se fram emot

• TheMaraja
    EttMirakelTack skrev 2012-01-10 11:42:48 följande:
    En fråga:

Är VUL nått man får då i vecka 10-13?
    Eller är det olika?  
    Välkommen hit Det är nog olika. Många gör det tidigare också. Fråga din BM eller om du kontaktar en privat klinik och säger att du vill göra ett.
  • TheMaraja
    FruFoxy skrev 2012-01-10 11:22:47 följande:
    Mariaostling:
    Bra att du sa det!
    Om man ska göra ul, vart går man in då? Är det 58 då också?  
    Jag är osäker på var UL är, kanske det som var i 60. Men som sagt, det går en lång korridor mellan 60 och 50 inne i deras lokaler så det är inge krångel om man går fel
  • TheMaraja
    Augustimamman skrev 2012-01-10 11:33:20 följande:
    Välkommen alla nya! Nu är vi MÅNGA! :)

MariaOstling: skönt att du fick vul! :) snart får du se ditt frö! :)
    Ja äntligen! Känns rätt nära ändå Jag har mycket att göra på jobbet och mycket hemma så dagarna går rätt fort ändå.
  • TheMaraja
    iframtiden skrev 2012-01-10 11:55:42 följande:

Moderkaksprovet gick bra men var en hemsk upplevelse! Nu är det missfallsrisk några dagar, men idag har jag inte ont och allt känns bra. Om tre veckor får jag svar om bebis är frisk.

Titta vilken underbar bild jag fick!! Är i v 12+1

Spana in fötterna!

Underbar bild Va härligt att se!!
  • TheMaraja

Jag ska också vänta så länge det går på jobbet. Tänkte berätta för min chef runt v 12, men vi umgås privat så henne hade jag ändå berättat för om det gått åt skogen. Längtar efter vul på torsdag i nästa vecka nu så man kan få se att någon är där (förhoppningsvis)

• TheMaraja

Saajmon: jag tycker en abort är väldigt personlig. Gör man en har man nog sina skäl. Som tur är behöver man bara lyssna på dom man vill och personligen skulle jag ha svårt att ta till mig något från nån som aldrig upplevt de dom uttalar sig om.

• TheMaraja

Enligt en annan sajt där jag reggat mig står det att mf-risken för min del avtar efter 5/2, då är jag i vecka 11+6

Svar på tråden Augustibebis 2012