Inlägg från: TheMaraja |Visa alla inlägg
  • TheMaraja

Augustibebis 2012

Nyköpings bo: hon kommer vara precis under två så jag hoppas donkeyn passar. Jag fick 8000 för min iCandy som vi sålde nu och har sett donkeyvagnar på blocket för 11 så då känns det okej, men den är dyr aså!!! Hoppas på ett bra andrahandsvärde på den också

• TheMaraja

Ellenbmt: vi köpte den ny för 12 med sitt- och liggdel, babyskydd och tillbehör som åkpåse, men ingen syskondel. Hade min tjej fått plats bra i sittdelen fortfarande så hade jag använt den, det var planen från början eftersom jag varit så nöjd.

• TheMaraja

I morgon är det dags för VUL, börjar bli nervös. Blir ännu mer nervös när jag ser alla era magar som är så fina Med mig har det inte hänt ett skit Har ju som sagt så gott som inga symtom heller, har bara mått illa någon gång så det gör mig också orolig. Jag hoppas verkligen att allt är bra i morgon.

• TheMaraja
    Augustimamman skrev 2012-01-18 11:49:36 följande:
    MariaOstling: det är inte ovanligt att inte känna nåt. Jag har också tampats med det. Var två veckor då jag plötsligt kände mig ganska gravid men nu är jag tillbaka utan symptom igen. Släppte dock mycket av oron efter mitt vul. Hoppas du med kan göra det! Hade då inte känt något öht men där var ändå en krabat med tickande hjärta så då om nånsin kopplade jag att allt kan vara perfekt utan att man känner nåt. Skön bekräftelse!
    Tack Ja någonstans så tror jag ju faktiskt att allt är frid och fröjd där inne. Ska bli skönt att få se alla fall. Det är tur att man har så mycket att göra på jobbet så att tiden går fort Snart är det ju torsdag lunch.
  • TheMaraja
    babyhummingbird skrev 2012-01-18 16:03:34 följande:
    Måste bara göra ett inlägg om det här med vagn.. efter många diskussioner fram och tilbaka kom min sambo i förra veckan och sa "Okej.. Vi köper en sån där BUNGALOW" Hahaha.. Han menade självklart en Bugaboo.. och igår när jag sa att jag hittat en bra vagn på blocket så säger han "En sån där Bungabunga?" Snacka om att vara helt hopplös! Haha!!
    Ha ha ha känner igen det där! Ingen koll

Välkommen ni nya, vi blir verkligen bara fler och fler hela tiden!
  • TheMaraja

Allt såg jättebra ut Var ett litet pyra där inne med tickande hjärta! 25 mm var den och då är jag i v 9+2 enligt henne. Enligt senaste mens var jag 9+3 så det verkar ju stämma än så länge då

Nu kan jag andas ut och kanske vara lite glad över mina utabivna symtom och platta mage

Ska försöka lägga upp en bild.

• TheMaraja

Mästerkatten: haha min man tycker också att jag bara använder graviditeten som en dålig ursäkt. Men shit va jag kan vara arg! Känner inte igen mig själv...

• TheMaraja

Jag vägde 87 kg sist hade gått upp 25 då, men allt var borta på 4 månader så mycket var nog vätska. Jag orkade ingenting på slutet sist så jag hoppas att jag inte går upp lika mycket den här gången.

Svar på tråden Augustibebis 2012