fru Elle skrev 2012-03-20 09:18:56 följande:
Allt såg fint ut på RUL, så skönt efter gårdagens tankar. Blir en liten lillebror och BF beräknades till 13/8. I början av graviditeten så hade jag en känsla av att det var en tjej, sen svängde det och känslan sa kille. Nu det senaste har jag inte haft någon stark känsla för vad det skulle vara. Men det blir en liten lillebror

!
Blev flyttad några dagar, bf vi hade räknat ut med ägglossningtest var 8/8, på Kub fick vi BF 6/8. Men nu på RUL blev det BF den 13/8. Men ska ju in på kontroller från vecka 38+0 för igångsättning så är inte så orolig att jag kommer gå över för länge. Har dessutom aldrig gått över BF tidigare, Molly kom 2/3 och hade BF 6/3, Harry kom på BF 2/7. Borde kanske bli BF 2/8

, då de andra är födda den 2:e.
The Maraja; jag har känt av huvudvärk men inte så ofta. Har kommit på mig själv att jag inte har druckit så mycket, sen har jag försökt att vila lite. Gillar inte heller att ta massa tabletter. Om du har mycket huvudvärk skulle du kanske göra ett blodtryck hos BM. Kan vara tecken på havsndeskapsförgiftning. Kanske är lite tidigt att få det än men det skadar ju inte att ta ett blodtryck.
Jag var hos min BM I fredags då var blodtrycket bra, borde ha frågat henne då vad det kan vara. Kanske som Majsan0101 säger att det bara är så. Men det är lite drygt att både somna och vakna med huvudvärk :(