Augustibebis 2012
Oj, allt verkade inte komma med?!
Blev allafall flyttad från 20 till 22/8 så det var ju okej
Oj, allt verkade inte komma med?!
Blev allafall flyttad från 20 till 22/8 så det var ju okej
Jag älskade min skiphop väska och kör den igen. Alla smarta fack var det bästa. Jag köpte min för en hundring på tradera så det kändes inte som någon utgift att ens fundera över. Gillade verkligen att man kunde välja mellan axelremmen och de små "vagn remmarna" bara axelbandet satt aldrig bra på vagnen.
Men skulle man köpa allt som man "bör" ha eller tror sig behöva nytt så skulle man ju kunna lägga ner en förmögenhet. Jag gillar att köpa begagnat. Förra gången blev typ allt utom vagn begagnat. Jag ville verkligen ha min iCandy och den fanns inte begagnad ännu då. Nu vill jag ha en donkey och den lär det väl inte heller finnas så många begagnade av ännu.
DetGodaLivet: nja jag tror inte heller att mycket av det man spenderar på saker till barnet gagnar dom. Egentligen behöver väl dom inte alls mycket av det man köper utan allt är till för föräldrarna. Tror också som du säger att mammor eller föräldrar är en tacksam grupp att köra reklam mot. Fasen när jag var gravid förra gången ville jag ha allt. Jag köper fortfarande mer och bättre grejer till min lilltjej än till mig
. Fast det mesta är fortfarande begagnat alla fall.
Grattis!Strongenough: åh va skönt att höra. Kan förstå att lyckan är total.
Sommaren12: jag använde maxi cosi citi till min iCandy och var jättenöjd.
Sommaren12: vi struntade faktiskt i basplattan till skyddet, körde bara säkerhetsbälte. Vi sålde ju vår iCandy men tror jag har adaptrarna kvar, minns inte riktigt men ska se efter om du är intresserad.
Ang halsbränna, den var helt vidrig för mig förra gången. Min bm tipsade om Losec receptfritt på apoteket och dom var super. Hjälpte bäst och längst. I bland klarade jag inte av att vänta innan de började verka (tog ca 60 min) så då kompletterade jag med gaviscon som hjälpte snabbt men inte någon längre stund.
Glad påsk alla
Nu ska jag gå och köpa godis
Vi bestämde oss igår att det blir en bugaboo donkey
. Känns bra och kul. Tycker den är för dyr men det finns ingen annan som uppfyller mina önskemål. Jag gillar att man kan välja åt vilket håll man ska ha de olika sitsarna. Dottern vägrade liggdelen när hon var 3,5 månad, blir det samma nu så vill jag alla fall ha honom mot mig.