Inlägg från: bez imena |Visa alla inlägg
  • bez imena

Augustibebis 2012

Sommaren, nästa samma med min man som din sambo, att han självmant aldrig vill känna på magen. Han frågar aldrig hur jag mår vilket gör att jag ist blir sur i låter gnällig när jag säger att jag har ont i ryggen eller fötterna... Han verkar inte förstå att jag inte orkar göra allt hemma heller när han säger att han faktiskt harjobbat i tolv timmar !!!
    Så nu räcker det med gnäll :)

Är det fler som vaknar och måste bajsa direkt på morgonen? 8/10 ggr är det så.. Hehe

• bez imena

Ullis; kan svara, istethoscope heter appen:) gratisversionen funka fint

• bez imena

Psst... Verkar mest skriva för mig själv här i tråden, men använder ni gravidtrosor? Har själv 4 st men i material som inte andas.. Sånt där blankt... Tänkte om nån vet nå bra märke utom hm?

• bez imena

Ok, tack för tipset stövelkatten, :)

Fyran; gör du inte?:) mina vanliga har jag växt ur :/ saknar mina sköna hipster/boxer.

• bez imena

Åh tack för bikinitipset! Såg du om det fanns badshorts där oxå ??:)

• bez imena

Morrn! Dricker kaffe och ska snart åka nedåt mot sthlm!! Ca 2 timmar i bilen :) hotellvernattning och mys pys med syskonen o deras respektive. De är inte därifrån heller så jag frågar här! Var ska vi äta middag ikväll?? Inte föör dyrt, och dom får gärna ha massa olika gott kött :)

• bez imena

Åh naimis; tack!! Mmm kött!!! Hahaa ;) ska spana in ställena

• bez imena

Ah Oki tack igen :) ska kika in nånstans ni tipsat ikväll! Vi åt lunchbuffe på örtagården..
    Ja set är himla mysigt med en weekend! Få se om det blir att sitta nånstans och se på mellon!
    Vi hade bokat enkelt hotellrum, men av nån anledning så fick vi en svit !!! Hur trevligt som helst :)
    Nu är mina fötter mos :(
    Vad ska nu göra ikväll allihop då?

Svar på tråden Augustibebis 2012