• bondmoran punkt nu

stora nagellacks tråden

Det måste väl finnas fler här på familjeliv som älskar nagellack? Därför tänkte jag starta en nagellackstråd där vi kan tipsa varann om snygga lack, fula lack, olika sätt att lacka eller vad som helst som har med nagellack att göra!!

Så kör på!!

PS. Bilder är kul...  

Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 20:45
    OBS!! Jag måste bara säga att jag är långt ifrån någon expert!! Jag är bara en vanlig bondmora som råkar älska nagellack!!
    Det skaver av på nolltid när jag är i lagårn men det gör inget - då får jag ju måla om igen och göra ngt annat kul med naglarna
  • Svar på tråden stora nagellacks tråden
  • Tigerliljaaa
    Elinsk skrev 2012-01-18 22:57:05 följande:
    Måste hoppa in här och visa en bild på mitt nya nagellack. Har letat som en tok efter det här lacket, Rainbow från OPI, eftersom det varit slut överallt!! Hittade det tillslut och är såå glad över det. =)

På bilden har jag ett lager av lacket och i verkligheten ser det mer täckande ut än på bilden. Antagligen för att det glittrar mer. Har nu lagt på ett lager till och det blir tokigt snyggt tycker jag =)

aaaaah var hittade du det :) har hittat på tradera men priset är galet.

jag köpte ett duopack från dem i går med silver och silverglitter :)
  • Nemi76
    Elinsk skrev 2012-01-18 22:57:05 följande:
    Måste hoppa in här och visa en bild på mitt nya nagellack. Har letat som en tok efter det här lacket, Rainbow från OPI, eftersom det varit slut överallt!! Hittade det tillslut och är såå glad över det. =)

På bilden har jag ett lager av lacket och i verkligheten ser det mer täckande ut än på bilden. Antagligen för att det glittrar mer. Har nu lagt på ett lager till och det blir tokigt snyggt tycker jag =)

Snyggt!! Jag har också letat som en tok efter det där och det var ju galet snyggt faktiskt!
  • Elinsk

Helt plötsligt fanns det på Eleven.se, så beställde direkt! Blev 199 kr med frakt. Har också kollat på tradera och ebay... men då blir det ännu dyrare och man vet inte rikigt om det är original från OPI, på ebay var vissa av flaskorna annorlunda och det verkar ju skumt!

Jag rekommenderar verkligen det här lacket..har lagt på ett lager till och det är coooolt =)

• bondmoran punkt nu

Jag fick hem ett paket från USA igår, köpt på e-bay med 6 st OPI, 6 st China Glaze och 2 st Kleancolor.

Sååååå läckra!!! Jag är i himmelen.... haha

Betalade knappt 60 kr st för OPI lacken, inklusive frakt!!  Och japp, de är äkta! 

Bilder ligger här:
    bondmoran.nu/

Kram på er
    /Bondmoran 

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • petit

vad roligt med nya lack bondmoran! Jag är sjukskriven för tillfället och min nya hobby börjar bli dyr... Kanske ska kolla ebay nån dag...

Har ni några tips på billiga sidor att beställa ifrån?

Hur förvarar ni era lack? Funderar på att skaffa en liten kryddhylla att ha allt på...   

• Nemi76

Elinsk: Tack för tipset om Eleven.se. Klickade precis hem glitterlacket och passade på att ta ett till. Verkar himla snyggt
  • babytjejen

fick paket från usa idag, beställt nagellack
    på beautyjoint.com...jättenöjd, fick 6 nagellack
    bl.a milani jewel fx) för ca 250kr, frakt inräknat.
    och måste verkligen rekommendera jewel fx,
    sååååå snyggt. tog bara strax över en vecka att få dom..
    så kommer definitivt köpa därifrån igen. mkt billigare
    än här i sverige...     

• bondmoran punkt nu

Idag har jag satt upp nya nagelhyllor då de gamla var lite för låga och en del lack fick ligga ner.

Nu har jag köpt tavelhyllor och satt upp  Det blev KANON!! Fast jag ska köpa 2 st till för det blev lite trångt och lacken får stå bakom varandra och det vill jag inte. Men med 2 till tror jag det blir kanon 

Bild

Hur har ni era lack?

Kram på er
    /Bondmoran

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
Svar på tråden stora nagellacks tråden