• bondmoran punkt nu

stora nagellacks tråden

Det måste väl finnas fler här på familjeliv som älskar nagellack? Därför tänkte jag starta en nagellackstråd där vi kan tipsa varann om snygga lack, fula lack, olika sätt att lacka eller vad som helst som har med nagellack att göra!!

Så kör på!!

PS. Bilder är kul...  

Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 20:45
    OBS!! Jag måste bara säga att jag är långt ifrån någon expert!! Jag är bara en vanlig bondmora som råkar älska nagellack!!
    Det skaver av på nolltid när jag är i lagårn men det gör inget - då får jag ju måla om igen och göra ngt annat kul med naglarna
  • Svar på tråden stora nagellacks tråden
  • Ma Ch

Men vad konstigt! Jag brukar alltid göra så... Måste som sagt vara överlacket det är fel på helt enkelt. Har hört att China Glaze Matte about you, ska vara jättebra. Själv har jag CND - Matte top coat. Är väl sådär får jag säga...

Det var iaf värt ett försök Flört

• JPT
    bondmoran punkt nu skrev 2012-01-08 12:59:24 följande:
    Jag testar att köpa China Glaze då
    Elf har sitt "Matte Finisher Clear Nail Polish" på rea just nu till och med. 10,50:- kostar det! 
    Jag tycker att det fungerar toppen och har aldrig upplevt att det spricker på något sätt. 

Ett tips bara Glad
  • bondmoran punkt nu
    JPT skrev 2012-01-08 14:38:32 följande:
    Elf har sitt "Matte Finisher Clear Nail Polish" på rea just nu till och med. 10,50:- kostar det! 
    Jag tycker att det fungerar toppen och har aldrig upplevt att det spricker på något sätt. 

Ett tips bara Glad
    Hahaha, jag är ju helt sjuk i huvudet!!! När du skrev det så kom jag på att jag lade en beställning hos dem innan nyår så jag var tvungen att gå in och kolla vad jag hade beställt:

tem Item Details Unit Price Qty Total Shimmer Eyeliner Pencil Gunmetal £1.00 1 £1.00 Nail Polish Twinkle £1.00 1 £1.00 Nail Block Nail Block £1.50 1 £1.50 Matte Finisher Clear Nail Polish Matte Finisher Clear Nail Polish £1.00 1 £1.00 Flawless Finish Foundation Porcelain £6.50 1 £6.50 Shimmer Eyeliner Pencil Black Bandit £1.00 1 £1.00 Nail Polish Golden Goddess £1.00 1 £1.00 Nourishing Cuticle Pen Nourishing Cuticle Pen £1.50 1 £1.50 Shimmer Eyeliner Pencil Plum Passion £1.00 1 £1.00 Nail Polish Chocolate £1.50 1 £1.50 Nail Polish Lilac £1.50 1 £1.50 Nail Polish Mint Cream £1.50 1 £1.50 Delivery:   £3.95 1 £3.95
     Fniss, den var redan beställd... hahaha, snacka om att vara rörig!!!

Men tack för tipset! XD Nu vet jag att jag inte behöver köpa ett till....

Hoppas bara det kommer snart, det var ju massa kul jag hade beställt därifrån!  
    Om mitt liv som bondmora, nagellacksnörd och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu
  • Ma Ch

Idag kom det paket från USA med massor med härliga lack! Kommer bli mycket layering och glitter framöver i bloggen då det mesta var sånt Skrattande.

Slänger in en bild på dagens skapelser ! Håller med dig Bondmoran att det är sjukt svårt att ta kort på naglarna... Brukar alltid se finare ut i verkligheten än vad det gör på bild.

• bondmoran punkt nu

Hej på er 
    Jag vill bara tipsa om ett inlägg jag gjorde på bloggen idag. Ett sjukt bra sätt att göra sista finishen när man lackat naglarna.

Jag orkar inte lägga in allt här också för det är både långt och med massa bilder. Jag hoppas ni orkar klicka in er här istället:  bondmoran.nu/

Är det någon mer som gör på samma sätt? Eller hur gör ni?

Kram på er
    /Bondmoran 

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • Nemi76
    bondmoran punkt nu skrev 2012-01-16 14:08:56 följande:
    Hej på er 
    Jag vill bara tipsa om ett inlägg jag gjorde på bloggen idag. Ett sjukt bra sätt att göra sista finishen när man lackat naglarna.

Jag orkar inte lägga in allt här också för det är både långt och med massa bilder. Jag hoppas ni orkar klicka in er här istället:  bondmoran.nu/

Är det någon mer som gör på samma sätt? Eller hur gör ni?

Kram på er
    /Bondmoran 

Bra tips! Tackar
Svar på tråden stora nagellacks tråden