• bondmoran punkt nu

stora nagellacks tråden

Det måste väl finnas fler här på familjeliv som älskar nagellack? Därför tänkte jag starta en nagellackstråd där vi kan tipsa varann om snygga lack, fula lack, olika sätt att lacka eller vad som helst som har med nagellack att göra!!

Så kör på!!

PS. Bilder är kul...  

Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 20:45
    OBS!! Jag måste bara säga att jag är långt ifrån någon expert!! Jag är bara en vanlig bondmora som råkar älska nagellack!!
    Det skaver av på nolltid när jag är i lagårn men det gör inget - då får jag ju måla om igen och göra ngt annat kul med naglarna
  • Svar på tråden stora nagellacks tråden
  • Solaika

Ska försöka lägga in en bild sen.. Sitter via mobilen nu o det går ju inte då. vad gäller torra händer o nagelband är min absoluta favorit Propoliscreme från Forever Living! Alla jag har tipsat (och sålt den till ) har älskat den

• Ma Ch

Slänger in länken till min nya blogg. Det är mest en blogg för att jag ska ha kolla på mina lack; hur de ser ut och vad jag har för något Skrattande. Ta en titt om ni känner för det!

www.vampynails.blogspot.com

Ha en fortsatt härlig kväll bland lackångorna Tungan ute.

• Agapi

Älskar denna lackningen som jag hittade igår och testade idag! Svart lack med matt överlack på allt utom tipparna. Översta utan blixt och under med. Ny favorit.

• Mad as snow

Jag vill också veta var man hittar ett matt överlack!

Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • JPT
    Mad as snow skrev 2011-11-30 23:26:29 följande:
    Jag vill också veta var man hittar ett matt överlack!
    ELF har ett. Billigt och bra Glad
  • Mad as snow
    JPT skrev 2011-11-30 23:40:04 följande:
    ELF har ett. Billigt och bra Glad
    Tack! Ska kolla upp direkt!
    Jag delar inte dina åsikter men jag är beredd att dö för att slippa höra dem.
  • bondmoran punkt nu

Superläckert!!! Jag visste inte ens att det fanns matta överlack... alltid lär man sig ngt nytt  

Tack för blogglänken förresten Ska titta in direkt!! Jag bloggar också om nagellack ibland. Om ni  kollar min blogg men bara vill se inläggen om lack så kan ni bara välja nagellack i rullisten med kategorier

www.bondmoran.nu

Kram på er 

Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
  • Agapi

jag köpte mitt på kicks ett "china glaze. matte magic" för 99kr. Riktigt bra! Kan tänka mig att man kan hitta på mycket snyggt med de! Olika möster kanske, eller några naglar glansiga och några matta? 

• bondmoran punkt nu

När man använder ett matt överlack, kan man måla hela nageln med matt lack och sedan lägga det glansiga över på vissa ställen, typ toppen som du gjort? Eller blir det inte helblankt då eftersom de matta ligger under? Måste man måla dem matta BARA där man inte ska ha blankt sedan?

Oj, vad snurrigt det blev. Jag hoppas du förstod vad jag menade.

Svar på tråden stora nagellacks tråden