• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Topcom
    LoPax skrev 2011-12-09 18:37:59 följande:
    Hur kan det jämt bli en tävling i vem som är duktigast på fl?

person 1: tvättar lakanen varannan vecka och äter aldrig i sängen
    person 2: tvättar lakanen varje vecka och har aldrig mat i samma rum som sängen
    person 3: tvättar lakanen vart 3 dag och äter utomhus
    person 4: sover brevid sängen och äter inte alls

hur orkar man ? Skrikandes
    Hahaha!!
  • sollo

Herregud skit i vad andra gör och börja fundera på va du har för problem igentligen

• Anonym (Hualigen!)
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 14:54:51 följande:
    Ja faktiskt. Tänk på allt bajs katterna har på tassarna. Eller likrester. Det är nog värre än att äta i sängen.
    Men TS jag saknar fortfarande svar om varför katterna har LIKrester på tassarna? Mig veterligen så har vi ingen kyrkogård nära där jag bor......
  • trädis

om man inte spiller så ser jag inte varför det skulle vara äckligare att äta i sängen än någon annanstans. däremot är det inget vi gör här. Vi myser i soffan eller äter i köket.

att inte duscha/tvätta sig innan man går och lägger sig förstår jag dock inte. äckligt.

världens lyckligaste mamma
  • HäckHäxan
    LoPax skrev 2011-12-09 18:37:59 följande:
    Hur kan det jämt bli en tävling i vem som är duktigast på fl?

person 1: tvättar lakanen varannan vecka och äter aldrig i sängen
    person 2: tvättar lakanen varje vecka och har aldrig mat i samma rum som sängen
    person 3: tvättar lakanen vart 3 dag och äter utomhus
    person 4: sover brevid sängen och äter inte alls

hur orkar man ? Skrikandes
    Hahhahah fan du uttrycker dig så jävla grymt, jämt!
    Som Hells Angels, fast på riktigt.
  • Anonym (Duscharen)

Alltså jag jobbar som provduschare för ett företag, ska jag också duscha innan jag lägger mig?

• Anonym (blä)
    Anonym (Hualigen!) skrev 2011-12-09 19:06:48 följande:
    Men TS jag saknar fortfarande svar om varför katterna har LIKrester på tassarna? Mig veterligen så har vi ingen kyrkogård nära där jag bor......
    Många utekatter jagar väl bla möss och fåglar som de biter ihjäl. 
  • Anonym

Ojdå, då får jag nog be släkten duscha innan jag bjuder på julbord som jag tänkt ha just i sängen i år, ville liksom göra nått annorlunda

• Plutteli
    sextiotalist skrev 2011-12-09 17:58:28 följande:
    Som jag då, byter inte sängkläder oftare en efter 14 dagar och sängkläderna ser inte smutsiga ut när jag lägger dom i tvätten. Men OK, jag sover i pyamas, men inte sambon.

Har man varit sjuk med feber och svettats mycket, då byts de oftare givetvis.
    Ja exakt, vi (eller snarare jag ) byter alltid rent efter sjukdom oavsett om det var 2 veckor sedan eller 2 dagar sedan man bytte sist :)
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..