• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Lind a

Jag duschar alltid innan läggdax, äter inte i sängen och byter lakan 1 gång i veckan. Allt annat känns ofräscht!!

• Anonym
    Lind a skrev 2011-12-09 17:23:54 följande:
    Jag duschar alltid innan läggdax, äter inte i sängen och byter lakan 1 gång i veckan. Allt annat känns ofräscht!!
    och sex?
  • sextiotalist

Men ni som  byter sängkläder så ofta, hur mycket tvätt har ni. När vi byter sängkläder hemma (ungefär var 14:e dag) så blir det två maskiner extra

• Anonym

då kan du INTE lägga dig i soffan och se på tvn då eftersom du är nydusch eller du går raka vägen til sängen när du har duschat?? eftersom soffan är FULL av skit från alla stolar man suttit på under dagen

och nej jag duschar aldrig på kvällarna endast på morgonen för att duschar ja både morgon och kväll så kommer min hud att ramla sönder och bli för torr.  

• Anonym (WhoKnows)
    Anonym (????) skrev 2011-12-09 17:15:21 följande:
    Hur gör du då när du har sex?? för då kan jag lova dig att det kommer mycket svett och annat i sängen Glad
    Har sex en gång i halvåret och då väl förberett, inrullad i gladpack med kondom naturligtvis i badkaret fyllt med handsprit. Använder mig av en sån här 

http://www.hennighthq.co.uk/hen-night-accessories/blow-up-toys/inflatable-vibrating-hunk/

slänger den efter varje användning, något annat vore ju vidrigt.
  • Themis

Men alltså, varför blir handdukar egentligen smutsiga?

När jag precis har duschat är jag ju det renaste som finns i huset!

I will smite all thy borders with frogs.--Exodus 8:2
  • Anonym (76)

Jag byter lakan varannan vecka, jag duschar när jag kommer hem från jobbet och inte tänker jag duscha en gång TILL innan jag ska sova. Har nästan alltid minst en katt i sängen, ofta två. Nu är det bara innekatter så jag behöver inte oroa mig för likrester men å andra sidan bajsar dom på lådan och trampar säkert i lite bajs nångång. Tänk, trots allt detta är varken jag eller mina barn döende eller ens allergiska :)

• Anonym

Det har aldrig slagit dig ts, att människor har olika toleransnivåer för när det börjar kännas ofräscht.
    Det som är rent för dig kan vara överdrivet för nån annan och skitigt för en tredje.

Du vet, leva låta leva är ett rätt bra förhållningssätt.    

• Anonym (WhoKnows)
    Themis skrev 2011-12-09 17:44:29 följande:
    Men alltså, varför blir handdukar egentligen smutsiga?

När jag precis har duschat är jag ju det renaste som finns i huset!
    Torkar mig inte med handdukar utan fönar hela kroppen och spritar om vart annat...
  • Anonym (WhoKnows)
    sextiotalist skrev 2011-12-09 17:21:13 följande:
    Miljöförstörare därFlört, jag är lite mer miljövänlig, jag skippar gladpacken runt sängen
    Kräks oj Förvånad
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..