• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • Plutteli

Jag duschar i snitt 3 gånger i veckan (varannan dag alltså) och tvättar håret en gång i veckan, fast vad jag märkt är min säng varken mer eller mindre snuskig än andras...

• sextiotalist
    Plutteli skrev 2011-12-09 17:53:55 följande:
    Jag duschar i snitt 3 gånger i veckan (varannan dag alltså) och tvättar håret en gång i veckan, fast vad jag märkt är min säng varken mer eller mindre snuskig än andras...
    Som jag då, byter inte sängkläder oftare en efter 14 dagar och sängkläderna ser inte smutsiga ut när jag lägger dom i tvätten. Men OK, jag sover i pyamas, men inte sambon.

Har man varit sjuk med feber och svettats mycket, då byts de oftare givetvis.
  • Anonym

Jag byter mina sängkläder när de börjar kännas ofräscha, kan därför inte säga exakt hur ofta det blir.

Inte heller slänger jag mat som smakar bra trots att bäst före-datumet har kommit och gått.

• Bobbylove
    Anonym (WhoKnows) skrev 2011-12-09 17:44:18 följande:
    Har sex en gång i halvåret och då väl förberett, inrullad i gladpack med kondom naturligtvis i badkaret fyllt med handsprit. Använder mig av en sån här 

www.hennighthq.co.uk/hen-night-accessories/bl.../

slänger den efter varje användning, något annat vore ju vidrigt.
    Flabbade sönder och dog Hjärta Bästa någonsin!
  • Anonym (lite smuts=bra)
    Anonym skrev 2011-12-09 18:01:17 följande:
    Jag byter mina sängkläder när de börjar kännas ofräscha, kan därför inte säga exakt hur ofta det blir.

Inte heller slänger jag mat som smakar bra trots att bäst före-datumet har kommit och gått.
  • Anonym (Miljön)

Tänk lite på miljön, lite smuts skadar inte!

• LoPax

Hur kan det jämt bli en tävling i vem som är duktigast på fl?

person 1: tvättar lakanen varannan vecka och äter aldrig i sängen
    person 2: tvättar lakanen varje vecka och har aldrig mat i samma rum som sängen
    person 3: tvättar lakanen vart 3 dag och äter utomhus
    person 4: sover brevid sängen och äter inte alls

hur orkar man ? Skrikandes

• Anonym (blä)
    Anonym (Miljön) skrev 2011-12-09 18:26:06 följande:
    Tänk lite på miljön, lite smuts skadar inte!
    Hur kan det vara sämre för miljön att duscha innan man går och lägger sig istället för på morgonen? Eller att inte äta i sängen?
  • Topcom

Haha om man käkar i sängen och det blir fettigt, får man väl se till att byta sängkläderna lite oftare. Men det finns faktiskt annat ting som sker i sängen, och som genererar betydligt fler bakterier och kladd xD

Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..