Anonym skrev 2011-12-09 23:33:25 följande:
Just nu har ja katt i sängen och popcorn i sängen . ganska snuskigt men fan va mysigt vi har det nu framför tvn.
åå ni som e lite sådär pedantiska såå får min katt äta från min smörgås och slika mig runt munnen . och den tungan tvättar han rumpan med goott :)

He he, påminner om en som jag träffade för ett tag sedan. Hunden skulle tvunget sova i sängen, under täcket och då var det ingen liten hund, utan en STOR och klumpig Amerikans Bulldogg. Som hon släppte ut stund innan hon gick och la sig, så den gjorde sina behov, sedan så precis innan hon skulle lägga sig, så släpper hon in hunden och den hoppar rakt i sägen. Inget torka tassar eller liknande. He he, jag är inte jätte pedantisk av mig, men det kändes väl sådär lagom härligt fräscht:)
Nej, jag äter inte på golvet och tycker inte djur ska vara i möbler, absolut inte i säng där man sover:) Så har jag astma och det sätter sig i täcket, så det kan ha en viss betydelse och lite hur man själv är uppväxt. Vi bodde på en gård, massor av katter och hund, men de var i hallen och farstun på natten:)
MEN hur andra gör, det är upp till dem. Men hemma hos mig så är det mina regler, om någon har med sig hund så förutsätter jag att de respekterar mina regler, att inte hund ska hoppa upp i sängen etc
Sköt om dig
PS. Fontänorgasm är ju sekret från urinröret, MEN, om du är ny-kissad, påverkar det själva fonänorgasmens mängd samt hur lätt el svårt det är att få det? Ds