• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • SweeneyTodd
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 13:43:33 följande:
    Men om man inte duschar innan man går och lägger sig så blir ju sängen smutsig, om man ex har jobbat hela dagen, man svettas ju hela tiden även om det inte känns. Man kanske har hårspray i håret eller någon parfym. Det ligger man ju och gnuggar in i sängen när man sover.
    Gud vad löjlig du låter. Dem flesta går inte och dushar varje gång de lägger sig, de flesta gör det på morgonen. Låter som att du har en ohälsosam fobisk bakterädsla.
  • Anonym (Hepp)
    Anonym (naztiii) skrev 2011-12-09 14:45:23 följande:
    De flesta av oss tvättar ju våra kläder, samt använder dem. 
    Men hur mycket skit har man inte i håret osv? 
  • Anonym (blä)
    SweeneyTodd skrev 2011-12-09 14:45:51 följande:
    Gud vad löjlig du låter. Dem flesta går inte och dushar varje gång de lägger sig, de flesta gör det på morgonen. Låter som att du har en ohälsosam fobisk bakterädsla.
    Nej jag är inte rädd för bakterier. Jag gillar inte känslan av att vara smutsig eller att sova i en smutsig säng. 
  • Anonym (Hualigen!)

Ojojoj......... Hur äcklig är inte jag och min sambo då? Vi har.......... (Hör och häpna) Katterna i sängen! Utekatter dessutom!
    Duschar på morgonen och ibland på kvällen om vi tränat eller varit ute och jobbat/lekt så man blivit extra skitig. Byter sängkläder en gång i veckan, men fatta vad äckligt det måste vara ändå trots att vi inte äter i sängen Skål 

• Anonym (blä)
    Anonym (Hualigen!) skrev 2011-12-09 14:53:21 följande:
    Ojojoj......... Hur äcklig är inte jag och min sambo då? Vi har.......... (Hör och häpna) Katterna i sängen! Utekatter dessutom!
    Duschar på morgonen och ibland på kvällen om vi tränat eller varit ute och jobbat/lekt så man blivit extra skitig. Byter sängkläder en gång i veckan, men fatta vad äckligt det måste vara ändå trots att vi inte äter i sängen Skål 
    Ja faktiskt. Tänk på allt bajs katterna har på tassarna. Eller likrester. Det är nog värre än att äta i sängen.
  • Anonym (Hepp)
    Jag höll på att svimma när jag såg att ni hade utekatterna i sängen Kräks
  • HäckHäxan

Jag pallar inte heller chip, brödsmulor eller sant och päls i min säng, fy fan. *urk*

Däremot så kan jag lätt lägga mig utan att duscha på kvällen, för även om man duschar så svettas man ändå ut massor av skit varje natt iaf. Jag byter sängkläder varje vecka som regel, men ibland blir det inte så.

Som Hells Angels, fast på riktigt.
  • sextiotalist
    Min första katts favoritplats att sova var vid halsen på mig, hon var också utekatt, otroligt att jag fortfarande lever Skål
  • Anonym (Hualigen!)
    sextiotalist skrev 2011-12-09 14:58:53 följande:
    Min första katts favoritplats att sova var vid halsen på mig, hon var också utekatt, otroligt att jag fortfarande lever Skål
    Ja det är det jag menar! Konstigt att vi inte har dött än.... Med lik(?)rester på tassarna som TS skrev Förvånad Nu har jag fyra katter varav den ena delar min huvudkudde med mig! Jag borde ju ruttna bort! För att inte tala om sängen, den borde ju få egna ben av allt smuts och krypa iväg själv Död
  • Fia 28

Nu äter jag aldrig i sängen, men duschar varannan morgon så jag e väl jättesmutsig och äcklig jag då. Du säger att man gnider in skiten i sängkläderna när man sover. Hur sover du riktigt? Själv ligger jag så stilla så exet brukade kolla om jag faktiskt levde. Dessutom har jag nattlinne så skiten hamnar väl i den i så fall och inte i lakanen. Skulle jag duscha varje kväll skulle jag torka bort och känns väldigt onödigt att tvätta och föna håret straxt innan man går o lägger sej.

Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..