• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • sextiotalist
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 13:56:26 följande:
    Ja man svettas mycket när man sover men om man är smutsig när man lägger sig så svettas man ju av smutsen i sängen.
    Har man pyamas eller så på sig, så tar dessa emot smutsen
  • Ruggugglan
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 13:56:26 följande:
    Ja man svettas mycket när man sover men om man är smutsig när man lägger sig så svettas man ju av smutsen i sängen.
    Så du menar att man svettas pga smuts?
  • Anonym (blä)
    Anonym (chips) skrev 2011-12-09 13:58:56 följande:
    TS, du har ju problem. Det är normalt att äta i sängen - brukar äta middag i sängen ibland när inte barnen är hemma.

Duscha gör man ju på måndag innan man går till jobbet. Det räcker väl? Och kanske på fredag om man ska ut på krogen...
    Ja du ligger väg där med dina pommes på magen och gluffsar och fiser. Om jag är onormalt renlig är du onormalt äcklig istället. ;)
  • Anonym (blä)
    litenlitenliten skrev 2011-12-09 14:00:06 följande:
    Så du menar att man svettas pga smuts?
    Haha, nej jag menar att om man är smutsig när man läggersig så svettas man ju av smutsen i sängen.
  • Modesty Blaise
    Anonym (blä) skrev 2011-12-09 14:01:03 följande:
    Ja du ligger väg där med dina pommes på magen och gluffsar och fiser. Om jag är onormalt renlig är du onormalt äcklig istället. ;)
    Du fiser också i sängen, det gör alla. 
  • Anonym (blä)
    Modesty Blaise skrev 2011-12-09 14:02:32 följande:
    Du fiser också i sängen, det gör alla. 
    Ja men jag äter inte samtidigt:)
  • Mörksuggan

Hm... jag brukar undvika chips och knäckebröd i sängen mest för att det smular. Inte för att jag tycker att det är äckligt. Haha...jag ska nog kanske inte säga till dig då att vi byter sängkläder lite sporadiskt. Ibland en gång i veckan, ibland en gång i månaden. Sällan duschar jag innan jag lägger mig och ibland har jag till och med varit och tränat innan. Föredrar att duscha på morgonen så att man är ren och fräsch när man ska iväg.

• sextiotalist

Fast Ts, egentligen är det ju inte ditt bekymmer, för så länge du får sova i rena lakan är det OK eller hur.

Jag hade ett ex som avskydde rena och nytvättade lakan, så där var det alltid gamla lakan, han var pedant för övrigt, men inte när det gäller sängkläder och där kunde jag säga ifrån.

• Anonym

Fattar inte heller hur man kan ha sex i sängen.. det blir ju skitsvettigt och äckligt.. massa olika kroppsvätskor som sätter sig fast i lakanen.. ÖRK... 

^^ 

• Anonym (naztiii)
    Min kille tränar till sent, han brukar faktiskt äta i sängen när han kommer hem..  han spiller ju inte, men han äter mat i sängen. Tråkigt för honom att sitta själv i mörkret ute i vardagsrummet när jag ligger i sängen och tittar på tv ju haha
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..