• Anonym (blä)

Att sova i en smutsig säng..

Jag förstår inte hur man kan ligga i sängen och äta diverse saker, som ex chips. Hela sängen blir ju helt neräcklad och flottig. Är man så lat att man inte orkar sitta upp och äta i tex soffan? Och folk som aldrig duschar innan de går och lägger sig får ju en vidrig säng att sova i. Hur kan man vilja sova i en smutsig säng? 

• Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..
  • sextiotalist

Jag gillar inte att sova i en smulig säng, har aldrig varit förtjust i frukost på sängen, inte min grej.
    Jag älskar också att krypa ner i nytvättade (och nymanglade) lakan, det är det bästa som finns (speciellt om man innan tagit ett skönt bad)
    Men därifrån till att tycka det är äckligt om det är några smulor i sängen eller om lakanen har ett par veckor bakom sig är en annan sak.

• Anonym

Jag brukar tvätta mina sängkläder....

• MajaVira

Jag äter aldrig i sängen, men varför måste man duscha innan man går och lägger sig?! Jag duschar hellre på morgonen, inte blir min säng äcklig för det inte.

• SilverEmma

Jag är en stor flicka och kan äta utan att kladda ner allt runtom mig.

Fanny och Elliot...mina tjejer! <3
  • Anonym (blä)
    MajaVira skrev 2011-12-09 13:40:55 följande:
    Jag äter aldrig i sängen, men varför måste man duscha innan man går och lägger sig?! Jag duschar hellre på morgonen, inte blir min säng äcklig för det inte.
    Men om man inte duschar innan man går och lägger sig så blir ju sängen smutsig, om man ex har jobbat hela dagen, man svettas ju hela tiden även om det inte känns. Man kanske har hårspray i håret eller någon parfym. Det ligger man ju och gnuggar in i sängen när man sover.
  • Mamsis
    Anonym skrev 2011-12-09 13:38:33 följande:
    Jag brukar tvätta mina sängkläder....
    Jag med faktiskt Duschar gör jag med, men inte alltid precis innan jag lägger mig, jag duschar ibland på morgonen (Ve och fasa! )
  • Anonym (blä)
    SilverEmma skrev 2011-12-09 13:41:33 följande:
    Jag är en stor flicka och kan äta utan att kladda ner allt runtom mig.
    Jo men det beror väl på vad man äter. Äter du ex knäckebröd utan att lämna en smula efter dig? Eller ex chips. 
  • SilverEmma

Men man bäddar väl förhoppningsvis rent lite då och då? Orka duscha varje kväll...jag hade torkat ut helt.

• SilverEmma

Jag är expert på att äta, det har jag gjort hela livet. (och mycket av det) så ja, jag kan äta både chips och knäcke utan att smula.

• Anonym (blä)
    SilverEmma skrev 2011-12-09 13:46:37 följande:
    Jag är expert på att äta, det har jag gjort hela livet. (och mycket av det) så ja, jag kan äta både chips och knäcke utan att smula.
    Det tror jag inte på ;)
Svar på tråden Att sova i en smutsig säng..