• mithrandil

Min 3åring är gul

I torsdags när jag skulle hämta sonen ville personalen prata med mig.
    De var oroliga för honom för att han så ofta är röd/lila under ögonen och för att han är "så gul".
    Jag har själv sett det några gånger men inte funderat något speciellt om det. Har tänkt att det har med hans allergier att göra. Min mamma har tjatat om att jag ska gå till läkaren med honom pga det där gula men jag har liksom viftat bort det litegrann. Vi är hos läkare var och varannan dag så man vill ju helst slippa gå dit.
    men nu kan jag nog inte strunta i det mer. Det gula har varit borta under en period men idag blossade det upp för fullt.

Vad kan det vara?

Alexander 2009-03-11 -♥- Amanda 2010-06-23
  • Svar på tråden Min 3åring är gul
  • bluegrass

Undrar också hur det gått. Hoppas ni fått lugnande besked och att er supersöta son mår bra!

• Mynta
    SusanneSJ skrev 2012-01-16 13:32:35 följande:
    Men för guds skull kontakta läkare, det kan vara nått med levern!!

Suck... Kräks

TS Hoppas att allt gick bra idag, och att det togs prover så att ni får klarhet i vad som händer! 
  • Coyote
    Bonsaiii skrev 2012-01-16 19:54:32 följande:
    Googlade och fick fram lever cancer!!!
    www.cancerfonden.se/sv/cancer/Cancersjukdomar.../

Hoppas och håller tummar och tår att det INTE är så.

Lycka till!!!
    Herrejösses vad positiv du är! Ts har varit hos läkaren idag på eftermiddagen och uppdaterar säkert när hon får tid. När du ändå googlade så såg du väl att det finns andra orsaker till att man blir gul i hyn också va?
  • liji77
    Bonsaiii skrev 2012-01-16 19:54:32 följande:
    Googlade och fick fram lever cancer!!!
    www.cancerfonden.se/sv/cancer/Cancersjukdomar.../

Hoppas och håller tummar och tår att det INTE är så.

Lycka till!!!
    Nä, det är väl inte så upplyftande, fast du säkert menar väl. I övrigt så är det ingen idé att spekulera sjukdomar i nuläget. Pojken måste utredas och sedan får läkaren ställa diagnos efter resultaten. Först efter det får man som förälder börja samla information.
Svar på tråden Min 3åring är gul