Anonym skrev 2012-01-21 22:26:57 följande:
Det är din uppgift att ställa de kraven som medlem. Varsågod, sätt igång ett uppror!
Men i princip håller jag med dig.
Problemet är inte att tekniken inte finns, för det gör den, problemet är att det betyder att de måste anställa kompetent personal och det kan kosta skjortan. Säg att de kommer fram till att hela webbplatsen måste byggas om (vilket jag tar för troligt) då är vi uppe i riktigt stora kostnader!
Sen kan man ALDRIG komma ifrån att medlemmarna har ett eget ansvar. Jag som medlem kan inte posta precis vad jag vill och sedan bli upprörd över att det inte blir som jag tänkt mig. Det finns alltid risker med nätet, det är upp till mig att agera därefter.
Jag kan gärna avstå en tia till FL för jobbet att få ett säkrare forum (min integritet är värd mer än så!), och om fler personer också kunde tänka sig att donera en slant för detta så kan det bli en del pengar. Sedan kunde man ju tänka sig att det också låg i sponsorernas intresse att medlemsantalet var fortsatt högt och att de också kunde skjuta till en slant.
Diskussionerna skulle inte bli lika intressanta och givande om man inte kunde skriva säkert under nick. Det är ju många som skriver om problem efter förlossningar här t ex, och det är ju normalt tabu att prata om IRL... Men behovet av att prata om sådant är stort.