Anonym skrev 2012-01-22 21:29:40 följande:
Men FLs fel hit och dit. Det fattar väl varenda en att det inte är familjelivs fel. De har ju blivit hackade.
Men det folk är mest arga över är hur de hanterar situationen. Hur de går ut med info som inte är korrekt och försöker mörka och få det att verka mindre än vad det är. Folk har blivit bannade, blivit spärrade fårn att kommentera i trådar, hela trådar har plockats bort och de har fifflat massor.
DET ÄR HELT FEL!
"Kodarn" skrev i forumet att det "bara" är ens användarnamn, mejladress och sedan lösenord som läckts ut. Det är inte så "bara" enligt mig.
När jag gick med på sajten så vet jag att jag har ett ansvar, men man kan ändå förvänta sig från en så stor sajt att de inte har såna här systemfel. Som det med att när man råkade ta någon annans användarnamn så fick man se alla deras trådstarter? Det är ju ett skämt! Och det är bara en liten sak i mängden av alla kryphål och fel som upptäckts.
Men lugna ner dig, fifflat har de inte! Att FLs sätt att bemöta kritik lämnar mycket i övrigt att önska är ingen nyhet! Att kritiska trådar försvinner och folk bannas sker på löpande band, hackare eller ej!
De
har gått ut med korrekt information under förutsättningar att de har den. Man kan inte begära att de ska släppa precis allt de vet om omständigheterna, hur, var, varför, det säger sig självt!
Jag brukar vara mycket kritisk mot FL men du går faktiskt för långt nu!