• Anonym

Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt

Idag fick vi veta att FL hackats och alla bör byta lösenord och signatur för att inte ens inlägg ska kunna kopplas ihop med den mailadress man kopplat till sitt FL-konto.

Här kan vi hjälpas åt och även ställa frågor anonymt, vilket inte går i den tråd där Jens svarar på frågor.

En fråga jag har är: Varför syns inte info om hackerattacken direkt på förstasidan? Alla bör ju få veta så fort som möjligt, och alla kollar inte mail ofta.

p.s. lägger tråden under relationsproblem då jag tror att relationen till FL för många användare nu blivit lite problematisk.

• Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt
  • Anonym (inte med)
    CopyThat skrev 2012-01-23 14:42:07 följande:
    Jag har inte gjort något av det du säger där. Men jag diskuterar gärna om det så man vet på ett ungefär vad det är som händer. Värst vad folk blev arga på mig helt plötsligt. Är det förbjudet att prata om det?
    Fast jag citerade väl inte dig gjorde jag?
  • Ingrid Bergman
    Jag har inte gjort något av det du säger där. Men jag diskuterar gärna om det så man vet på ett ungefär vad det är som händer. Värst vad folk blev arga på mig helt plötsligt. Är det förbjudet att prata om det?
    Jag undrar varför de är anonyma.
  • CopyThat
    Anonym skrev 2012-01-23 14:38:37 följande:
    Nej men du har ömma tår märker jag som inte tål att man säger ifrån.
    Hur mycket åpengar har du skänkt till FL så att de kan anställa personal för att fixa det du gnäller om?
    Jag tror nog i och för sig att fl tjänar en hel del på den här sidan men sin reklam och allt vad det är. Det är nog de som borde vara tacksamma att de har oss och inte vi som ska vara tacksamma över dem. Man tycker ju att säkerheten borde vara högre än såhär, speciellt då fl kräver att man skriver in sitt namn, adress, födelsedata och telefonnummer vid registrering. Och så finns ju funktionen att man kan vara anonym i känsliga rummet och det är det ju många som har utnyttjat och delat med sig av sina hemligheter och bekymmer.
  • Anonym
    Men skärp dig. Du kommer med helt en orimlig begäran och folk säger ifrån.
    Ta av dig offerkappan och martyrskapet för det passar dig MYCKET dåligt!

Sluta tramsa dig och börja diskutera. Förbjudet.... Skrikandes
  • CopyThat
    Anonym (inte med) skrev 2012-01-23 14:43:57 följande:
    Fast jag citerade väl inte dig gjorde jag?
    Nej nej men jag ville bara säga det.
  • CopyThat
    Ingrid Bergman skrev 2012-01-23 14:44:10 följande:
    Vilka då?
  • Anonym
    Ingrid Bergman skrev 2012-01-23 14:44:10 följande:
    Om du har problem med det eller vill ifrågasätta det så gör du det på rätt ställe.
    Tipsar om trådens rubrik:
    "Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt"

• Anonym
    CopyThat skrev 2012-01-23 14:39:22 följande:
    För det första så var jag inte ens med på listan och för det andra så har jag aldrig skrivit något som jag är orolig över att det skulle komma ut. Men jag lider ju med dem som kanske har det.
    Var finns listan, är den borttagen eller finns den kvar någonstans?
  • CopyThat
    Anonym skrev 2012-01-23 14:45:20 följande:
    Men skärp dig. Du kommer med helt en orimlig begäran och folk säger ifrån.
    Ta av dig offerkappan och martyrskapet för det passar dig MYCKET dåligt!

Sluta tramsa dig och börja diskutera. Förbjudet.... Skrikandes
    Haha sansa dig lite nu va, jag bara diskuterar fram och tillbaka. Räkna till 10 och andas ut. Det måste vara jobbigt att brusa upp för minsta lilla sådär?
  • CopyThat
    Anonym skrev 2012-01-23 14:49:18 följande:
    Var finns listan, är den borttagen eller finns den kvar någonstans?
    Jag har inte kvar den länken men någon annan här inne lär ju ha den.
Svar på tråden Vi som vill diskutera hackerattacken på Familjeliv anonymt