Anonym skrev 2012-01-23 14:34:31 följande:
Jag har verkligen fått mig en tankeställare. Har inte skrivit något känsligt eller något jag inte står för, är inte orolig för det. Men OM någon skulle få för sig att jävlas med just mig så kan de ju säkert få ut rätt mycket info om var jag bor, jobbar och hur de kommer åt mina barn. Jag vet att det finns sjuka människor överallt och att de kan hänga utanför barnens dagis, men just att lägga ner så mycket energi på att sabba innebär ju att man har något fel i huvudet och nu kan den personen få ut info om mig och min familj om den bara vill lägga ner tid på det. Något han redan visat att han vill. Jag har säkerligen skrivit saker under åren jag inte tycker är så farliga, men om man lägger ihop allt efter lång tids letande kan man nog få en rätt bra helhetsbild. Det tycker jag är obehagligt, även om jag inser att det förmodligen inte alls är det hackern är ute efter.
Fast sannolikheten att den här människan, skulle vara intresserad av att kartlägga dig och ditt liv...är inte särskilt stor. Om det inte handlar om någon som redan innan fått en hang-up på just dig, och hackat siten för att komma åt just dig.
Jag kan säga, att de gånger som är vanskligast...det är när en site blir hackad och det inte märks. Då är det ingen som får fart i arslet och byter uppgifter här eller där.
Vi har nog suttit här i godan ro medans FL blivit hackat, ett flertal gånger....utan att någon av oss vet om det. Du är liksom aldrig säker på nätet.