Anonym skrev 2012-01-23 14:56:18 följande:
Jag är inte aggressiv, det är du som vill tolka det så.
Jag är ärlig och rak och lindar inte in saker. Sen är det din huvudvärk att du väljer att ta raka besked som en spark i magen, ditt problem och ditt ansvar.
Att ifrågasätta anonymiteten är världens äldsta och fulaste knep men det blir otroligt larvigt när det görs utan urskillning eller tankemöda som här i denna tråd. Har du problem drar du till en annan tråd, varför människor väljer att vara anonyma har du inte med att göra och det handlar inte ditt ifrågasättande om egentligen. Utan det handlar om att förminska bla. Det är inte kul någonstans inte ens lite.
Så kamma till dig och lär dig till nästa gång.
Tillbaks till topic:
Har du något att tillägga i sakfrågan?
Tillbaks till topic:
För att "kamma till dig och lär dig till nästa gång" låter inte passivt aggressivt alls...jag retas med dig, ta det lugnt.
Jag har något att tillägga faktiskt, tack för att du fråga..Jag tycker att familjeliv borde ta och rensa trådarna i känsliga rummet och anonyma diskussioner.
Jag ser mig själv som en empatisk människa och om det skulle "rädda" någon genom att ta bort dessa trådar så är jag 100% all for it.
Varför inte? Detta är bara ett forum, inget historiskt museum av något värde som måste bevaras för evigt.
Visa mig en tråd som är så speciell att den absolut inte kan tas bort.