Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Wittra

Vad tycker ni om Lidl?

Ja, vad tycker ni? Handlar ni där regelbundet, ibland eller aldrig?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 20:12
    Tycker ni om maten menar jag?

• Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?
  • Queenie70

Köper deras hushållspapper regelbundet, och då brukar det givetvis slinka ned lite mer i korgen.

• Bullen i ugnen

Jo då, de har faktiskt väldigt bra grejer. Förutom deras smörgåspålägg som skinka mm, den smakar kattmat enlugt mig. Men resten av grejerna är ju bra, de har ju dessutom vanliga märken som Arla, Lipton, osv osv.

• UntilTheDark

Gillar deras choklad.

• Wittra
    UntilTheDark skrev 2012-01-26 20:18:13 följande:
    Gillar deras choklad.

Som den chokladoman man är så måste man ju fråga....vad är det för choklad? mörk eller ljus? fyllning?
  • IsDimma

Dom har en del bra saker

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • UntilTheDark

Gillar framförallt deras gräddchoklad, nån blå förpackning på 200 g, och vita chokladen i samma märke. Sedan finns nån annan choklad med jordgubbsfyllning....mmmmm älskar tysk choklad!

• Esmiso

handlar ganska mycket där. De är lätt överlägsna på frukt och grönt!!!

• Wittra
    UntilTheDark skrev 2012-01-26 20:34:44 följande:
    Gillar framförallt deras gräddchoklad, nån blå förpackning på 200 g, och vita chokladen i samma märke. Sedan finns nån annan choklad med jordgubbsfyllning....mmmmm älskar tysk choklad!

Men alltså är det bra, fin choklad? Tror jag köpte nån tysk choklad på ÖB eller Rusta någon gång, kändes jätteäcklig. Liksom jättesöt och själva chokladen kändes inte alls som bra kvalite?
  • Esmiso
    Wittra skrev 2012-01-26 20:38:04 följande:
    Men alltså är det bra, fin choklad? Tror jag köpte nån tysk choklad på ÖB eller Rusta någon gång, kändes jätteäcklig. Liksom jättesöt och själva chokladen kändes inte alls som bra kvalite?
    de har väldigt många  olika sorter. Allt från mörk till vit
  • memilsmamma

Handlar relativt regelbundet där, är lik de andra lågprisaffärerna. Chokladen tycker jag är riktigt god Flört.

Svar på tråden Vad tycker ni om Lidl?